דיגיטל וטק

מהפכה באינסטגרם? מטא מציגה צ'אטבוטים למשפיענים

מטא משיקה ניסוי מרתק עם צ'אטבוטים באינסטגרם שיביאו את האינטראקציה אם משפיענים לרמה חדשה. היוזמה נועדה לשנות את האופן שבו מעריצים מתקשרים עם יוצרי תוכן, עם תוכניות להרחבה משמעותית בקרוב
רפאל בן זקרי | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
מטא החלה בפיילוט ניסיוני לשילוב צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית באינסטגרם, שמטרתו לספק תגובות מותאמות ואינטראקטיביות למעריצים של יוצרי תוכן מפורסמים.
הצ'אטבוטים יסייעו ליוצרים להתמודד עם כמות ההודעות הגדולה שהם מקבלים מהמעריצים, באמצעות תגובות אוטומטיות ויצירת מעורבות. בשלב הניסוי משתתפים כ-50 יוצרים וקבוצת משתמשים קטנה, כאשר מטא מתכננת להרחיב את הנגישות בחודשים הקרובים ולשאוף להשקה מלאה עד אוגוסט.
הצ'אטבוטים, אשר פותחו על ידי היוצרים עצמם באמצעות Meta AI Studio, שולבו במערכת ההודעות של אינסטגרם, והחברה משתפת פעולה עם יוצרים כמו Wasted ו-Don Allen Stevenson III כדי לפתח ולשפר את הגרסאות הראשוניות של הצ'אטבוטים. כדי לשמור על שקיפות, החברה תסמן בבירור את הצ'אטבוטים ככאלו המשתמשים בבינה מלאכותית, כך שהמשתמשים ידעו שהם לא מתקשרים עם בן אנוש.
לפי מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, הצ'אטבוטים הללו נועדו בשלב הראשוני לבידור וליצירת מעורבות, אך הוא מאמין כי בעתיד הם יהפכו לכלי חשוב עבור יוצרים ועסקים כדי לתקשר עם הקהל שלהם.
היוזמה של מטא לשילוב בינה מלאכותית בצ'אטים של אינסטגרם עולה בקנה אחד עם המגמה הגוברת של שילוב טכנולוגיית הבינה המלאכותית בפלטפורמות חברתיות. ככל שהטכנולוגיה תתקדם, המשתמשים יוכלו לצפות לחוויות מותאמות ואינטראקטיביות יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה