דיגיטל וטק

מטא מביאה את הבינה המלאכותית לעסקים בוואטסאפ: כך זה עובד

מטא הציגה תכונות בינה מלאכותית חדשות ל-WhatsApp Business, המיועדות לסייע לעסקים ביצירת פרסומות ובמתן מענה לשאלות תכופות. הכלים החדשים כוללים סוכני AI לשיחות עם לקוחות ויצירת מודעות בפייסבוק ובאינסטגרם, מה שיקל על המסחר וישפר את התמיכה
רפאל בן זקרי | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
מטא הכריזה על תכונות בינה מלאכותית חדשות לאפליקציית WhatsApp Business (וואטסאפ ביזנס) במטרה לסייע לעסקים לייצר פרסומות ולענות על שאלות תכופות של לקוחות.
מארק צוקרברג חשף את הכלים הללו בכנס Meta Conversations שנערך בברזיל, והסביר כי מטא לא מסתפקת ביצירת בוטים לצרכנים, אלא שואפת לבנות סוכני AI שיסייעו לעסקים בשיחות עם לקוחות, והוסיף כי "כל עסק צריך להיות מסוגל להקים סוכן AI שידבר עם הלקוחות, יספק תמיכה ויקל על המסחר".
משתמשי WhatsApp Business יוכלו להשתמש בבינה מלאכותית כדי ליצור מודעות בפייסבוק ובאינסטגרם שיאפשרו להתחיל שיחות ווטסאפ עם העסק. החברה גם בודקת תכונות תמיכה בבינה מלאכותית שיענו אוטומטית לשאלות של לקוחות בנוגע לקטלוג, או שאלות נפוצות.
מודעת לסיכונים, מטא ציינה כי היא תסמן בבירור הודעות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית כדי שהלקוחות ידעו שהם לא מדברים עם נציג אנושי. כמו כן, נבדקת האופציה לאפשר לבעלי העסקים לשלוח הודעות לקבוצה מוגדרת של אנשים במקום לכל הלקוחות שנרשמו לקבלת עדכונים מהעסק, כשהמודעות יציעו קהלים מתאימים לקבלת הודעות מעבר לעדכוני הזמנות.
המהלך הזה של מטא הוא חלק ממאמצים נרחבים של החברה להטמיע את מודל הבינה המלאכותית שלה Llama 3 בתוך כלל הפלטפורמות שלה. בשלב הזה התכונות החדשות יהיו זמינות במדינות כמו הודו וברזיל, אך עדיין לא ידוע מתי יהיו זמינות בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה