דיגיטל וטק

מהפכת ה-AI מגיעה לאינסטגרם ופייסבוק: מטא משיקה פיצ'רים חדשים

חברת מטא  (Meta) מודיעה על השקת יכולות בינה מלאכותית גנרטיביות (Gen AI) חדשות עבור מפרסמים - לצד כלים חדשים שיעזרו לעסקים לצמוח על גבי הפלטפורמה. אלה הפיצ'רים החדשים שנכנסים לפייסבוק ולאינסטגרם
מערכת ice | 
מארק צוקרברג מסתבך בגלל האינסטגרם (צילום פייסבוק/ מארק צוקרברג, Unsplash, Pixabay)
חברת מטא  (Meta) מודיעה היום (רביעי) על השקת יכולות בינה מלאכותית גנרטיביות (Gen AI) חדשות עבור מפרסמים - לצד כלים חדשים שיעזרו לעסקים לצמוח על גבי הפלטפורמה.
במסגרת זו, משיקה מטא כלי Gen AI חדשים ליצירת תמונות: חברת מטא מרחיבה את יכולות הבינה המלאכותית ביצירת תמונות עבור מודעות. כעת, מפרסמים יוכלו ליצור תמונות בעזרת פרומפט שהם יזינו בעצמם. 
 
כמו כן, מטא מציגה כלי נוסף בשם הרחבת תמונה (Image expansion), שיאפשר לשנות את הפרופורציות של אותן תמונות, בלחיצת כפתור, כך שהמודעות יתאימו למשטחים שונים ומרובים - כמו למשל ה-Reels או הפיד בפייסבוק ובאינסטגרם. נוסף על כך הודיעה החברה שבבעלותו של מארק צוקרברג כי בעתיד, היא אף תאפשר למפרסמים גם לספק פרומפטים והנחיות טקסט, כדי לדייק את התוצאות. 
לצד זאת, מפרסמים ברשתות החברתיות של מטא יוכלו להוסיף שכבת טקסט (Text overlay) מעל אותן תמונות, מתוך מבחר של 12 גופנים פופולאריים. בשלב זה, הכלי החדש יהיה זמין בשפה האנגלית בלבד, כשבהמשך הוא צפוי להיות בשפות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה