תרבות ופנאי

אורן חזן במהפך מטורף, דפנה ליאל נחשפת: האירוע הנוצץ בתל אביב

אל אירוע פתיחת עונת הקיץ של מוזיאון האשליות בנמל תל אביב, הגיעו לא מעט אנשי תקשורת, כוכבי ריאליטי ואמנים בולטים. בין אנשי התקשורת הבולטים שנכחו באירוע המיוחד, ניתן היה להבחין באברי גלעד, מירי מיכאלי ודפנה ליאל

מערכת ice | 
דפנה ליאל ומשפחתה (צילום ענת מוסברג)
בסוף השבוע האחרון התקיים אירוע פתיחת עונת הקיץ של מוזיאון האשליות הממוקם בנמל תל אביב. באירוע המיוחד, נכחו לא מעט אנשי תקשורת מוערכים, אמנים וכוכבי ריאליטי בולטים. 
לצד הכתבת הפוליטית של חדשות 12, דפנה ליאל, ניתן היה להבחין באנשי התקשורת אברי גלעד, מאיה זיו, ומירי מיכאלי אשר הצטרפה לצוות מגישי החדשות של ערוץ i24NEWS. אורן חזן, חבר הכנסת לשעבר ממפלגת הליכוד, הגיע למוזיאון האשליות יחד עם אשתו ושלושת ילדיהם. 

(צילום: ענת מוסברג)
חזן הציג גזר חטובה, נוכח העובדה כי השיל ממשקלו לא פחות מ-30 ק"ג, בעוד אשתו הציגה היריון רביעי לעיני הנוכחים. למוזיאון האשליות המיוחד בנמל תל אביב, הגיעה הדוגמנית ג'ני צ'ארווני עם ילדיה, דוד דביר עם נכדיו, חזי דין עם משפחתו ואף תמיר ורדי, כוכב תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול". 

(צילום: ענת מוסברג)
כזכור, בתחילת החודש אירח חזי דין את יזהר כהן ודוד דביר, שופט תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים" בהופעה שלו. במהלך ההופעה, סיפר דין לקהל על מערכת היחסים המיוחדת שלו עם דביר: "הוא תמיד מתעצבן כשאני רוקד. אני אומר לכם, זה מעצבן אותו, הוא מתרגז". בתגובה לכך, ענה דביר: "כי אתה לא רוקד. אתה מדדה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה