תקשורת ומדיה

ינון מגל הצליח להביך את דפנה ליאל: "זה פייק"

עיתונאית חדשות 12 שיתפה בהודעה של מטה משפחות החטופים בה נטען כי סינוואר מסתובב לבדו מחוץ למנהרות. עם זאת, לאחר בירור המקרה באופן עמוק יותר, ינון מגל כתב: "התמונה היא פייק"
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
היום (רביעי), הופצו ברשתות החברתיות תמונה של יחיא סינוואר, כשהוא לכאורה נצפה מסייר באזורי הקרבות ברצועת עזה. ע"פ החמאס, המנהיג אף צפה בלחימה מול צה"ל. התמונה הצליחה לעורר סערה רבה בישראל, במיוחד מקרב מטה משפחות החטופים. עיתונאית חדשות 12 דפנה ליאל פרסמה את הודעת המטה בנוגע לתמונה, אך מי שהחליט לשתף מחדש את הודעתה ולפסול אותו הוא לא אחר מאשר ינון מגל.
בהודעה ששיתפה ליאל נכתב: "תמונת סינוואר ברחובות עזה בזמן שהחטופים נמקים במרתפים – היא תמונת הכישלון הישראלית. ממשלת ישראל, אם החטופים לא יהיו בראש – לא תהיה גאולה, ולא יהיה ניצחון". מגל כתב על כך בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר): "רק שהתמונה היא פייק".
   
חשוב לציין כי לאחר בדיקה, התמונה בה נראה סינוואר מעל לפני השטח צולמה כבר ב-2017, ואין הוכחה לכך שסינוואר אכן יצא מהמנהרות. בהמשך שיגרו הודעה מהמטה הבהרה כי גם אם התמונה אינה צולמה, עדיין מדובר בכישלון עבור ישראל, ובכך הדגישו את העובדה כי על ממשלת ישראל לעשות כל שביכולתה בשביל לשחרר את החטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה