תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר מזועזע מפאנליסטית ערוץ 13: "תולשת תמונות חטופים"

כתב ערוץ 12 החדש, מפרסם הערב פוסט ביקורתי כלפי מי שהייתה פאנליסטית קבועה בתוכנית "אזור בחירה" של רביב דרוקר בערוץ 13, הערוץ אותו עזב בוקר לאחר 17 שנה. בתיעוד אותו העלה בוקר, נראית השופטת בדימוס, שרה חביב, באקט מטריד

מערכת ice |  2
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלמוג בוקר)
הכתב והפרשן לענייני דרום של חדשות 12,אלמוג בוקר, פרסם אמש בחשבון האינסטגרם שלו, הכולל 150 אלף עוקבים, תיעוד מטריד של השופטת בדימוס, שרה חביב וכתב: "לראות ולא להאמין: השופטת בדימוס שרה חביב, לשעבר שופטת בבית משפט השלום בבאר שבע, תולשת שלטים עם תמונות של חללים וחטופים. ולמה? כי מדובר בשלטים שנתלו על ידי פורום גבורה, פורום של משפחות ששכלו את יקיריהן מאז השבעה באוקטובר ומטרתו לקדם את המשך התמרון הקרקעי עד לניצחון מוחלט. או במילים אחרות, כי הם חושבים אחרת.
"ושימו לב לתגובה של השופטת בדימוס: 'אכן תלשתי את השלטים שממילא תלויים שם בניגוד לחוק. פורום תקווה מעדיפים חטופים מתים תמורת נדל״ן עתידי ואני בוחרת בחיים. בעניין התלונה, נפגש בבית המשפט'".
כזכור, בוקר התארחה בתוכניתו של רביב דרוקר "אזור בחירה" בערוץ 13, ושימשה כפאנליסטית קבועה.

בוקר המשיך בפוסט והבהיר את עמדתו בנושא: "לא ברור למה צריך להדגיש את זה, ובכל זאתמותר לחשוב אחרת! לכל אחד, בטח ובטח למשפחות שכולות שאיבדו הכל".
כזכור, השופטת חביב פרשה בשנת 2021 במפתיע מתפקידה - רגע לפני פרסום דו"ח ביקורת של נציב תלונות הציבור על שופטים, בעניין תלונה שהתקבלה נגדה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה לך
    סימה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטורללת
    סגור
  • 1.
    נו....ומה יעשו לה??? הצדק צריך להראות (ל"ת)
    מוטי 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור