תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר מתעצבן: "במקום לחפש מה לא בסדר, תצדיעו לכוחותינו"

דיון שהתפתח סביב מבצע חילוצו של פרחאן אל-קאדי שהתקיים ללא התנגדות, ועל פי חלק מהדיווחים גם "במקריות", עורר את זעמו של עיתונאי חדשות 12 אלמוג בוקר. "הלוחמים והלוחמות שלנו מסכנים את החיים שלהם כדי להגיע לרגע כזה"  

מערכת ice |  1
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלמוג בוקר)
החילוץ המרגש אמש של החטוף פרחאן אל-קאדי משבי החמאס, עורר אופטימיות גדולה בישראל והמוני מברכים שביקשו לשמוח בשמחתו של החטוף ששב לישראל. בין שלל הדיווחים על המבצע המורכב של השב"כ וצה"ל לאיתורו וחילוצו של החטוף, צוטטה גם ידיעה מהניו יורק טיימס לפיה אל-קאדי אותר במקרה! כשהוא לבדו בחדר, במנהרה בעומק 20 מטר. דובר צה"ל דניאל הגרי, הכחיש מצידו את הדיווח וטען שאל-קאדי "חולץ בזכות מודיעין מדויק". בנוסף, דיווחים נוספים הדגישו שמבצע החילוץ עבר ללא התנגדות ושהמחבלים ששמרו על החטוף ברחו מהמקום ברגע שצה"ל הופיע באזור.
הדיון, שזלג לרשתות החברתיות וגרם לחלק מהמגיבים למזער את ההישג של כוחות הביטחון, הביא את עיתונאי חדשות 12 להתעצבן ולפרסם פוסט בעניין: "רואה ברשתות שיש מי שמנסה להקטין את גודל ההישג של כוחותינו שחילצו את קאיד, אז דעו לכם הלוחמים והלוחמות שלנו עובדים כבר 326 ימים (יש כאלה שעושים את זה בלי הפסקה מאז) כדי להגיע לרגע מרגש כזה. מסכנים את החיים שלהם, כמה מהם שילמו בחייהם, בשביל להחזיר חטופים הביתה. אז במקום לחפש מה לא בסדר או אם היה מודיעין או לא היה מודיעין – תצדיעו לכוחותינו".

מתוך חשבון האינסטגרם של אלמוג בוקר @boker.almog
בוקר המשיך בפנייה אישית ללוחמים וכתב: "מצדיע להם. לכולם, לשב"כ, אמ"ן, חטיבה 401, השייטת, אוגדת עזה וכל מי שהיה מעורב היום ובכלל. והלוואי שבכל יום תביאו לנו בשורה כזאת משמחת", סיכם העיתונאי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה שאתה צודק אלמוג
    ציקו 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בוקר טוב לא ברור למה כל היום בתקשורת מחפשים וממציאים מה לא בסדר תרימו לצהל על העשיה והגבורה של חיילנו היקרים
    סגור