בארץ

נתניהו וגלנט מגיבים לשחרור החטוף: "מקרב אותנו להשגת המטרות"

רה''מ נתניהו ושר הבטחון גלנט התייחסו לשחרורו של החטוף פרחאן קאדי משבי החמאס. "נמשיך לפעול כך,  במשא-ומתן ובמבצעי שחרור"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו ויואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שהותר לפרסום כי במבצע חילוץ נוסף של צה"ל והשב״כ חולץ היום החטוף פראחן קאדי, בן 52 מרהט, אשר נחטף על ידי ארגון הטרור חמאס לרצועת עזה ב-7 באוקטובר. על ידי לוחמי צה״ל מיחידת שייטת 13, חטיבה 401, יהל"ם ולוחמי שב״כ, תחת פיקוד אוגדה 162, במבצע חילוץ מורכב בדרום הרצועה, כפי שמובא כאן בהרחבה, ראש הממלשה בנימין נתניהו ושר הבטחון הגיבו לאירוע.
בהצהרה מצולמת שהוציא, אמר רה''מ נתניהו ״ברוך שובך הביתה, פרחאן קאדי. אני מברך את צה״ל והשב״כ על עוד מבצע שחרור מוצלח. אנחנו פועלים ללא לאות להחזיר את כל חטופינו. אנחנו עושים זאת בשתי דרכים מרכזיות: במשא-ומתן ובמבצעי שחרור. שתי הדרכים גם יחד מחייבות נוכחות צבאית שלנו בשטח, ולחץ צבאי בלתי-פוסק על החמאס. אנחנו נמשיך לפעול כך עד שנחזיר את כולם הביתה״.
 
נתניהו מברך על שחרורו של  קאדי.   קרדיט: דוברות רה''מ
גם שר הבטחון יואב גלנט התייחס למבצע השחרור ואמר "במסגרת הפעולות הנועזות והנחושות של כוחות צה״ל ושב״כ בעומק רצועת עזה, לוחמינו הצליחו לחלץ את פראחן קאדי ולהשיבו לחיק משפחתו בישראל. המבצע הזה מצטרף לשורת פעילויות מבצעיות מרשימות, המקרבות אותנו להשגת כל מטרות המלחמה. אני חוזר ומדגיש: אנו מחויבים לממש כל הזדמנות להחזיר את החטופים לביתם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה