בארץ

רוטמן לגלנט ולרמטכ''ל, נגד הקצינה: "משמשת כלי בידי אויבינו"

חה״כ שמחה רוטמן שיגר פנה לשר הביטחון, לרמטכ״ל וליו״ר ועדת החוץ והביטחון בעקבות התבטאות הקצינה שטענה כי מפקד החטיבה "מאחל ללוחמים לבצע רצח עם" וכינתה חיילים מבני הציונות הדתית "כת של אוכלי מוות"
דורון בלוך | 
שמחה רוטמן (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בעקבות הפרסום  אודות הקצינה מחטיבת אלכסנדרוני אשר טענה כי מפקד החטיבה איחל ללוחמיו לבצע ״רצח עם״,  תקפה חיילים מבני הציונות הדתית וכינתה אותם ״כת של אוכלי מוות״  ברשת ה- X, יו״ר ועדת החוקה חה״כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית שיגר מכתב דחוף לשר הביטחון יואב גלנט, לרמטכ״ל הרצי הלוי וליו״ר ועדת החוץ והביטחון חה״כ יולי אדלשטיין בו דרש 'בירור משמעתי בהול ונקיטת צעדים פיקודיים'. 
בדבריו, טען חה״כ שמחה רוטמן: ״חומרת הדברים אינה יכולה להיות מוטלת בספק. לא ייתכן שחיילים מבני הציונות הדתית, שמשרתים ומחרפים את נפשם (ולצערנו גם רבים מהם מוסרים את הנפש ונופלים בקרב), יצטרכו לפנות לקבל טיפול נפשי מקצינה שבזה להם, מכנה אותם "כת של אוכלי מוות" ומשווה אותם לאויב".
עוד הוסיף רוטמן לטעון "שלא לדבר על כך שקצינה שמפרסמת ברשת חברתית, בזמן מלחמה, טענות על כך שמפקד החטיבה "מאחל ללוחמים לבצע רצח עם", מוציאה את דיבתו של צה"ל ושל המח"ט רעה, פוגעת בערכי צה"ל וברוח הלחימה ומשמשת כלי בידי אויבינו ומבקשי רעתנו".
את דבריו סיים חה''כ רוטמן באמירה "בזמן שמדינת ישראל נלחמת את מלחמת הקיום שלה, אסור לנו לתת לגיטימציה לאמירות מהסוג הזה ככלל ומחיילי צה״ל בפרט. אני דורש שהנושא יטופל במלוא החומרה ובהקדם האפשרי״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה