בארץ

רוטמן על העיסקה: "מול השקרים וההסתה, צריך לומר את האמת"

חה''כ שמחה רוטמן התייחס למו''מ לשחרור החטופים וכן לפעולה לחילות גופות החטופים ז''ל. וקרא להפסקת הפילוג וההסתה:  "לא ניתן לסינוואר את התענוג הזה״
דורון בלוך | 
שמחה רוטמן (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
יו״ר ועדת החוקה חה״כ שמחה רוטמן התייחס היום (שלישי) למו''מ לשחרור החטופים, וכן לפעולה לחילוץ ששת גופות החטופים ז''ל, ומעביר מסר נוקב כנגד ההסתה והפילוג בנושא: ״אל מול הררי השקרים וההסתה, צריך גם לומר את האמת".
"כוחות הביטחון, הלוחמים הגיבורים, אנשי המודיעין של צה"ל והשב"כ ואיתם ומאחוריהם אלפי אלפי אנשים, פועלים ללא לאות לשחרור החטופים ולהבאת מי שבחיים חזרה למשפחתו ולביתו ומי שלדאבוננו נרצח על ידי החמאס, לקבורה מכובדת בישראל" פתח חה''כ רוטמן את דבריו "חלק מהחטופים שכוחותינו השיבו לארץ את גופתם בפעולות החילוץ השונות, נרצחו כבר ב-7 באוקטובר. חלק בשלב מאוחר יותר. וברוך ה' ראינו גם פעולות לחילוץ חטופים חיים".
עוד הוסיף לומר כי "פעולת כוחות הביטחון לחילוץ ולהשבה של החטופים מעידה על החשיבה ומיקוד המאמץ של מדינת ישראל. מאחורי כל פעולה שכזו עומדת מדינה שלמה שאנשיה ובחוריה המצויינים עוסקים בהשבת החטופים יומם ולילה, בעבור כולנו".
"גם אם עסקה כזו או אחרת תצא לפועל בסופו של דבר" הבהיר רוטמן והמשיך "(ואנחנו יודעים שמי שמונע את שחרור החטופים בעסקה הוא החמאס) כל חטוף שמשוחרר על ידי כוחות צה"ל, פירושו פחות מחבלים משוחררים, פחות הרוגים וחטופים בעתיד, פחות אפשרות לאויבינו לשקם את כוחם ולאיים על היישובים שלנו ועל האזרחים שלנו".
"גם מי שתומך בעסקה וגם מי שמתנגד לה, צריכים ביום שכזה להודות לגיבורים האלמונים, שעובדים יום יום ושעה שעה כדי שיתקיים בנו הפסוק: מִנְעִי קוֹלֵךְ מִבֶּכִי וְעֵינַיִךְ מִדִּמְעָה כִּי יֵשׁ שָׂכָר לִפְעֻלָּתֵךְ נְאֻם ה' וְשָׁבוּ מֵאֶרֶץ אוֹיֵב" טען חה''כ רוטמן וחידד "אסור לנו בשום פנים ואופן לתת למי שגם ביום כזה מעדיפים להסית ולפלג, את הבמה והיכולת לעשות זאת".
את דבריו סיים רוטמן באמירה "מטרת החמאס בחטיפת האזרחים הייתה לפלג בינינו ולהעמיק את השבר בחברה הישראלית. לא ניתן לסינוואר את התענוג הזה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה