בארץ

"מעצרים פוליטיים לחלוטין": חה''כ תוקפת את גלנט

חה''כ לימור סום הר מלך התבטאה כנגד השר גלנט על רקע המעצרים המנהליים שהוציא למתנחלים: "מדובר במעצרים פוליטיים לחלוטין, שלילת זכויות אדם במובן הכי בסיסי, בשל רדיפה חסרת אבחנה של המחלקה היהודית בשב"כ".
דורון בלוך |  2
לימור סון הר מלך (צילום פלאש 90)
חברת הכנסת לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) התבטאה הלילה (שישי) כנגד שר הבטחון יואב גלנט, זאת על רקע המעצרים המנהליים  שהוציא כנגד מספר מתנחלים. בדבריה תקפה את עצם העניין, וכן את גלנט פרסונה

"ה"מעצרים המנהליים שהוציא הערב יואב גלנט, שר הביטחון הכושל, כנגד מתיישבים גיבורים. לא הגיעו בגלל שאין מספיק ראיות - המעצרים האלה יצאו לפועל מראש ללא בדל ראיה" אמרה חה''כ הר מלך  והסבירה: "מדובר במעצרים פוליטיים לחלוטין, שלילת זכויות אדם במובן הכי בסיסי, בשל רדיפה חסרת אבחנה של המחלקה היהודית בשב"כ".
בנוסךף תקפה גם את שר הבטחון עצמו "גלנט שובר את השיא של מעצרים מנהליים ליהודים, ואת זה הוא עושה אחרי הטבח הכי גדול שהתבצע מאז השואה. שר הביטחון הזה צריך לעוף הביתה עכשיו. המלחמה של גלנט בהתיישבות נובעת מתפיסה מעוותת של המציאות. התפיסה שהובילה אותנו לטבח השביעי באוקטובר מובילה אותו כעת למלחמה במתיישבים בכל הכוח וללא אבחנה. אמשיך לפעול ולהיאבק למען הזכויות של העצורים ובני משפחותיהם, למרות כל המקטרגים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זאת נסראללה הבת (ל"ת)
    זיינון מגל 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד אחת שזקוקה לניתוח מוח דחוף.. (ל"ת)
    ברמי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור