בארץ

מירב בן ארי נגד לימור סון הר-מלך: "בושה למגזר הנשי"

פיצוץ בוועדה לביטחון לאומי בין הח''כיות, כשהנושא שהסעיר את הנשים היה הצלת חיים ותוכניות להגנת נשים מאוימות

מערכת ice |  1
מירב בן ארי (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
הבוקר (שלישי), נערך דיון מיוחד בוועדה לביטחון לאומי של הכנסת בראשות חה"כ צביקה פוגל, כשהנושא המרכזי היה מניעת אלימות נגד נשים, עם הצעה להפסקת שיתוף פעולה של משרד לביטחון לאומי עם "פורום מיכל סלה".
בדיון נכחו הח''כית מירב בן ארי, חה''כ צביקה פוגל שמשמש גם כיו"ר הוועדה, עודד פורר, איימן עודה, הח''כית לימור סון הר-מלך ועוד. חברת הכנסת מטעם עוצמה יהודית, לימור סון הר-מלך טענה בנושא כי: "פורום מיכל סלה לא נותן מספיק מענה בהיקפים גדולים".
בן ארי התערערה מהביקורת של הר-מלך והגיבה מיד: "תקראי את המחקר, על מה את מסתמכת?", ח''כ סון הר-מלך לא נשארה חייבת והגיבה: "תמיד כשמשהו לא מסתדר לך, את תתחילי לצעוק".
בין הח''כיות התחיל ריב סוער שניסה לעצור אותו היו"ר צביקה פוגל, כשבסופו של דבר סגר את דיוני הוועדה. "את בושה למגזר הנשי" זרקה פצצה מירב בן ארי שהשאירה את לימור המומה. "אני בושה למגזר הנשי? נכון, תראו מי שמדברת", החזירה לה הר-מלך.
 
"אני מתביישת בזה שיש פה מהלך פופוליסטי, שבכל מקום אחר היינו אומרים רגע, איך יכול להיות חברה שלא נבחרה, לא היה מכרז, לא היו דברים, אבל פה פתאום כשזה מתיישר לך עם האג'נדה שלך", אמרה הר-מלך, כשבן ארי קטעה אותה ב: "מה?".
הח''כית הר-מלך ניסתה להמשיך את הטענה שלה: "את יודעת מה? בואי מספרים". את הדיון הסוער ניסה שוב לעצור הח''כ פוגל, אך שוב לא הצליח, כשהר-מלך הגיבה לו: "מה שהיא אומרת הוא הרבה יותר חמור, ואתה לא משתיק אותה, הרבה יותר חמור".
כזכור, לוועדה כשמטרתה הייתה לתכנן תוכניות להגנת נשים מאוימות, הגיעו כמה נשים לדבר על הנושא, ובשל הריב הסוער בין הח''כיות לא השתתפו בדיון ולא הספיקו להציג את הצד שלהן ואת הסיפור האישי שלהן, שלמטרת זה הן הגיעו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מירב
    א 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פה מלוכלך תתבישי לך אם כל העולם את רבה מגעילה מקומך בגן החיות
    סגור