טלוויזיה

מגישת חדשות 12 מאושרת: "הבוסים שלי שיחקו אותה"

דפנה ליאל סיפרה לעוקבים שלה מה דעתה על צירופו של אלמוג בוקר מחדשות 13: "שהבוסים שלי שיחקו אותה", היא גם נשאלה האם עובדי חדשות 12 ו-13 יושבים יחד לאכול ליד המבנה בנווה אילן והשיבה: "האמת שלא, הפרדה מוחלטת, רק האורחים מדלגים לפעמים בין האולפנים"
מערכת ice |  1
דפנה ליאל (צילום מסך חדשות 12)
רק לפני קצת יותר מחודש, אלמוג בוקר, כתב הדרום ומגיש חדשות 13 ואחד הכתבים הבכירים ביותר בערוץ, הנחית פצצה של ממש, אחרי שהודיע עם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו שהוא עוזב את חדשות 13, עובר למתחרה הישירה של הערוץ ומצטרף לחדשות 12.
דפנה ליאל סיפרה לעוקבים שלה מה דעתה על צירופו של אלמוג בוקר מחדשות 13: "שהבוסים שלי שיחקו אותה", היא גם נשאלה האם עובדי חדשות 12 ו-13 יושבים יחד לאכול ליד המבנה בנווה אילן והשיבה: "האמת שלא, הפרדה מוחלטת, רק האורחים מדלגים לפעמים בין האולפנים".

עוד ענתה על הנושא של מחסור בידיעות אופטימיות בתקופה הזו: "לצערי אין לי הרבה. אני מאוד מוטרדת מכך ששיקולים פוליטיים ציניים, משתלטים על כל חלקה טובה, אפילו בסוגיות הרגישות ביותר. הקצוות משתלטים כולנו נשלם את המחיר".
ביום ראשון האחרון, ה-1.9 אצל ניב רסקין ב'חדשות הבוקר' הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בצל האירועים הקשים והדיווח הנורא על רצח 6 החטופים על ידי החמאס רגע לפני שצה"ל הצליח אולי להשיב אותם בחיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלמוג בוקר (ל"ת)
    נכס לכל ערוץ 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור