תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 בווידוי מטלטל: "חשבתי שהם מגזימים והיסטריים"

במלאת שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, אלמוג בוקר, כתב חדשות 12, סיפר בכאב על ההודעות המטלטלות שקיבל באותה שבת שחורה. אלמוג בוקר: "קיבלתי 341 הודעות באותו יום של 'תציל אותי', ראיתי רק 120. את השאר בכלל לא ראיתי"

מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13, חדשות 12)
במלאת שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, אלמוג בוקר, כתב ופרשן חדשות 12 בדרום, סיפר על ההודעות המטלטלות שקיבל מתושבי העוטף והצעירים שחגגו בפסטיבל הנובה באותה שבת שחורה. 
"חלק מהחברים, ידעתי שאיבדתי ב-7 באוקטובר. כמה מהם ממש בשעות הראשונות", כך פתח אלמוג בוקר, כתב ופרשן חדשות 12 בדרום את דבריו. בוקר המשיך לשחזר בכאב את אותו אירוע מטלטל שחווה ואמר: "אני יורד משידור, פעם ראשונה ומתקשר לאמנון זיו, קב"ט המועצה האזורית חוף אשקלון. זה הרגע שאני מבין שאנחנו במלחמה אחרת לגמרי ושנייה אחרי אני אומר את זה בשידור, פתאום מתחילות להגיע הודעות של 'תציל אותי'".
לדבריו, ברגעים הראשונים האמין בוקר כי תושבי העוטף ומבלי פסטיבל הנובה מגזימים בהערכת המצב הביטחוני השורר בדרום ולכן לא מיהר להתייחס לכך ברצינות יתרה. "אני חייב להודות שאני בדקות הראשונות חושב שהם מגזימים, סליחה", אמר בוקר למירב לשם גונן, אמה של החטופה רומי. 
 
@keshet.12 פתאום מתחילות להגיע הודעות ״תציל אותי״. אלמוג בוקר מספר על הרגעים הראשונים של ה-7 באוקטובר #טיויטוק #קשת12 ♬ original sound - קשת 12

אלמוג בוקר המשיך בדבריו ואמר: "אני חושב שהם מגזימים ואני חושב שהם היסטריים ואני לא מגיב להודעות האלה. רק אחרי שאני מקבל הודעה, הודעה הכי קשה, אני לא רוצה לפרט אותה פה, אני מבין בשלב הזה שאנשים נרצחים ונחטפים.
אני מתחיל לבקש מהם לשלוח אליי את ההודעות. קיבלתי 341 הודעות באותו יום של 'תציל אותי', ראיתי רק 120. את השאר בכלל לא ראיתי. ומאז אתה כל השנה הזאת בשאלה של האם היית צריך לעצור את השידור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה