תרבות ופנאי

נורית ודילן גפן חוטפים: "תתביישו, מי שמכם להחליט מה אני?"

במהלך הפודקאסט "מעניין לי את הסבתא", שוחחו נורית גפן ונכדה דילן, על כוכב הרשת אורן להב. "יש לו בעיה כלשהי, יש סיכוי שהוא על הרצף. אני משתעשע מחוסר המודעות שלו", אמר דילן גפן. כיצד הגיב אורן להב לאותם דברים? | כל הפרטים  

מערכת ice | 
נורית גפן (צילום All in prodcastim)
במהלך הפודקאסט המשותף המכונה "מעניין לי את הסבתא", שוחחו נורית גפן ונכדה האהוב דילן, בנו של הזמר אביב גפן, על כוכב הרשת אורן להב. "יש לו בעיה כלשהי, יש סיכוי שהוא על הרצף. אני משתעשע מחוסר המודעות שלו", אמר דילן גפן לסבתו נורית. 
בעקבות כך, מיהר אושיית הרשת אורן להב להביע את עמדתו בנושא בסטורי שפרסם  בחשבון האינסטגרם שלו. "בחג קיבלתי עשרות הודעות בהן שאלו אותי אם ראיתי את הפודקאסט של משפחת גפן. אז כן צפיתי בזה כמו כולכם וראיתי איך נער בן 17 וסבתא שלו בת 78, שני אנשים שלא פגשתי מעולם, יושבים ונותנים על אבחנה רפואית ומחליטים שאני על הרצף.
במשך 3 דקות שלמות הם דיברו עליי בהתנשאות וזלזול על כמה שאני משחקים עליי ולא איתי ומאבחנים אותי שאני על הרצף האוטיסטי. אז לפני הכל, לא, אני לא על הרצף. אם הייתי, לא הייתי מחביא או מסתיר את זה כי אוטיסט זו לא קללה", כתב להב בכעס. 
כוכב הרשת המשיך לתקוף את נורית גפן ונכדה דילן וכתב: "מי שמכם, להחליט מה אני ואיך אני? מי אתם בכלל שתגידו שאנשים מסתלבטים עליי וצוחקים עליי? אני מודע לזה שיש חלק שאוהבים ויש חלק שלא וזה בסדר. רק אציין כאן, שמהרגע שהתפרסמתי אני עוזר לילדים שעברו חרם, הולך ומרצה בכל הארץ. נגד בריונות ונגד חרמות שאימהות שמספרות לי כמה אני עוזר לילדים שלהם, כמה אני מעלה חיוך בימים שאנחנו נמצאים. 
הצחיק אותי לראות איך דילן, נער שהוא בן גילי, מדבר עליי בהתנשאות ובביקורת כאילו הוא יודע טוב ממני או שווה יותר ממני. אבל מביך יותר מזה היה לראות את נורית, אישה מבוגרת שמשתפת עם זה פעולה".
בין היתר, הדגיש אורן להב בפני מעריציו כי אותן אמירות אכן פגעו בו: להגיד לכם את האמת? כן. זה פגע בי מה שנאמר עליי וגם על אמא שלי שלגבייה הם החליטו שהיא מגיעה להשקות ורוכבת על זה שהפכתי להיות מוכר, אמא שלי מעולם לא הגיעה להשקה". בסיום כתב להב: "אאחל לכם שתדעו מה היא אהבת חינם ובעיקר שתתביישו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה