תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 מקבלת מחמאה: "האישה הכי יפה" - כך היא הגיבה

"האישה הכי יפה בטלוויזיה הישראלית", כך כתבה הדוגמנית המפורסמת עדן פינס על אלמז מנגיסטו, מגישת חדשות 12. כיצד הגיבה אלמז מנגיסטו? | כל הפרטים

מערכת ice |  1
אלמז מנגיסטו (צילום מסך קשת 12)
עדן פינס, הדוגמנית ומגישת תוכנית הטלוויזיה "לאב איילנד", מרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בחייה המעניינים.  לאחר שבחודש שעבר נחשף תיעוד מעניין במיוחד בה היא כיכבה יחד  עם אלמז מנגיסטו, מגישת חדשות 12 באירוע נוצץ, הדוגמנית הצעירה הזכירה את חברתה הטובה בסטורי שפורסם בחשבון האינסטגרם שלה. 
בסטורי המדובר שעדן פינס פרסמה מוקדם יותר היום (שבת), שיתפה הדוגמנית תמונה של חברתה הטובה, אלמז מנגיסטו, אשר הגישה את מהדורת החדשות של ערוץ 12 במקצועיות רבה. לצד התמונה, כתבה עדן פינס: "האישה הכי יפה בטלוויזיה הישראלית". לאחר שפינס תייגה את חברתה הטובה, אלמז מנגיסטו, מיהרה מגישת חדשות 12 לשתף את הסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.


 (צילום: edenfines@)
כזכור, בחודש שעבר נחשף תיעוד מעניין של השתיים באירוע השקת ספר המתכונים של מירי כהן, אמה של הדוגמנית ואשת העסקים אלין כהן. לצד מפורסמים נוספים כמו הסטייליסטית דני לוי, בת זוגו לשעבר של בן אל תבורי וכוכבת "האח הגדול" ירדן אדרי, הצטרף להשקה המפוארת גם המיליארדר ברנדון קורף, בן זוגה לשעבר של יעל שלביה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין יפות בחדשות 12
    שם 10/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מכוערות מפנים ומבחוץ.
    סגור