טלוויזיה

עדן פינס כבר שם: הריאליטי הפרובוקטיבי מגיע לישראל

לאב איילנד צפויה לעלות בקרוב, עם הופעת בכורה בתור מנחה ועם שיתוף פעולה מסקרן עם קריין לא צפוי. מה חוקי הפורמט, מתי ואיך תוכלו לצפות בתכנית החדשה? כל הפרטים על הסדרה שסחפה כבר את בריטניה וארצות הברית ועכשיו ותנסה לעשות עלייה לשוק המקומי
מערכת ice |  2
לאב איילנד ישראל (צילום קרדיט צילום פיני סילוק)
אחרי שנדחו השידורים - לאב איילנד ישראל מגיעה למסך. תכנית הריאליטי של FreeTv שחררה הצצה ראשונה באוקטובר של שנת 2023, אבל מאז פרצה המלחמה והרבה תכניות, במיוחד תכניות ריאליטי, הודיעו על דחיית השידורים. עכשיו, בדיוק בזמן לקיץ, הכריזו ב-FreeTv כי הפרק הראשון של סדרת הריאליטי החדשה והמסקרנת צפוי לעלות ביום חמישי הקרוב, ב-8 באוגוסט. 

עדן פינס. קרדיט צילום: פיני סילוק
חוקי הפורמט, שהגיע אלינו היישר מבריטניה, הם לא מאוד מסובכים. 11 רווקים ורווקות הגיעו לחופשה בוילה מתועדת היטב כשהם לבושים במעט מאוד בגדים. בתחילת העונה המתמודדים מתחלקים לזוגות, ובהמשך מקבלים אפשרות להחליף את הבחירות שלהם. עם הדחות, אתגרים והרבה דרמה - ב-FreeTv מבטיחים כי מדובר ב"פורמט ענק". 
את הסדרה תנחה עדן פינס, בתפקיד ראשון בתור מנחה, והיא תלווה בקריינות צינית של עדו מוסרי. את העונה הישראלית הפיקה חברת ארמוזה הפקות והיא תהיה משודרת באופן בלעדי בשירות הסטרימינג FreeTv, שמנסה למצב את עצמו עם יצירת תוכן מקורי, למשל סדרת הדוקו על שלושת האחים שתיעדו במשך עשורים את הצפון של ישראל. הפרק הראשון ישודר, כאמור, בחמישי, בשעה 21:00. לאחר מכן, הפרק הבא ישודר ביום ראשון, הפרק השלישי ביום שלישי ואז יעברו השידורים לרצועה יומית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זוועה
    אחת 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאן הגענו? תת רמה
    סגור
  • 1.
    כמה רדידות זה כבר מעייף (ל"ת)
    סייקו 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור