ויראלי

רווקים, תרשמו: זה מה שעדן פינס מחפשת בבן זוג

עדן פינס, שנפרדה מארוסה לשעבר מתיאס נורמן באפריל האחרון, חשפה בראיון לאתר מאקו את התכונות שתשמח שיהיו בבן זוגה הבא: "גבר-גבר, שלא יפחד מכל הרעש והצלצולים. שיידע לעשות את ההפרדה, שזה לא יאיים עליו"
רוני שיינר |  1
עדן פינס (צילום אינסטגרם)
באפריל האחרון הסתיימה מערכת היחסים של הדוגמנית עדן פינס עם ארוסה לשעבר, הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן. 
במסגרת ראיון לאתר מאקו, שיתפה פינס בתכונות שהיא תשמח שיהיו בבן הזוג הבא שלה. "הייתי מאוד שמחה שהבן זוג שלי האמיתי יהיה גבר-גבר, שלא יפחד מכל הרעש והצלצולים, שיבין שהרעש והצלצולים זה המסביב, זאת המסכה, זה העבודה, ויש את עדן של הבית שהיא אחלה בחורה ואחלה אישה שבעולם. יכולה להיות גם אחלה גבר לפעמים. שיידע לעשות את ההפרדה, שזה לא יאיים עליו". פינס הוסיפה: "שיהיה עסקן, שיהיו לו חיים משלו, שיהיה לו הומור, שיהיה לויאלי, נאמן, חבר טוב עם רגישות גבוהה, ומשפחתי". 
כזכור, פינס ונורמן נפרדו אחרי שנה של זוגיות וכחצי שנה אחרי שהתארסו. פינס שיתפה באותם ימים: "אני ומתיאס כבר לא. הבנתי שהדרכים שלנו לא הולכות לאותו מקום. האמונות, השאיפות ודרכי החיים שלנו שונות לחלוטין. החלטתי לעצור את זה עכשיו, לפני שיהיה יותר קשה ואאבד את עצמי". 
לאחר הפרידה, שיתף נורמן תמונות עם דגל פלסטין, שנראו כמו מפגן תמיכה פרו-פלסטיני ועוררו סערה בארץ. בהמשך העלה פוסט בו כתב: "תמשיכו לשנוא, אני ממשיך בדרכי". על כך הגיבה פינס: "כל אחד וההחלמה שלו. אם ככה הוא מתמודד, זה שלו". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה לי שהיא בעיקר מחפשת מישהו מוכר ועשיר (ל"ת)
    המממ 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור