ויראלי

עדן פינס עולה למתקפה נגד האקס: "המדינה לפני הכל"

עדן פינס והארוס שלה לשעבר מתיאוס נורמן, נפרדו זמן קצר לפני שאמורים היו להתחתן. אלא שלאחרונה נורמן החל לשתף פוסטים פרו פלסטיניים ברשתות החברתיות שלה, ועל כך הגיבה לראשונה הדוגמנית: "זאת אולי הדרך שלו להתמודד עם הפרידה"
מערכת ice |  1
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
עוד לפני המלחמה בעזה, נחשפה הצעת הנישואים שעדן פינס קיבלה ממתיאס נורמן, עליה השניים שמרו בסוד. בהמשך, פינס חשפה את הסוד והודתה שגם היא הופתעה מהצעת הנישואין של הכדורגלן הנורבגי.
אלא שחתונת הפאר שהשניים תכננו לא יצאה בסופו של דבר אל הפועל, כאשר הזוג לשעבר החליטו לפרק את החבילה, לבטל את האירוסין והחתונה ולהיפרד. בשבועות האחרונים, נורמן העלה פוסט אנטי ישראלי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא שיתף תמונה בה נראים אלפי מוסלמים מתפללים עם דגלי פלסטין מונפים באוויר, כאשר על רקע הסטורי שהעלה נורמן הוא כתב: "אלחמדולילה".
היום (ראשון) השתתפה הדוגמנית הישראלית באירוע השקת העמדה הרובוטית הראשונה בישראל של מותג האיפור il makiage בדיזנגוף סנטר, שם התראיינה פינס ל-TMI ודיברה על מספר נושאים מסקרנים, בהם היא גם הגיבה לכך שהארוס שלה ומי שהעביר איתה תקופה ארוכה מאוד בזוגיות, הוא למעשה תומך פלסטין מוצהר.
עדן פינס התייחסה במהלך אירוע ההשקה לפוסט האנטי ישראלי של האקס מתיאס נורמן, כאשר טענה כי: "זאת אולי הדרך שלו להתמודד עם הפרידה, אצלי המדינה לפני הכל". מה דעתכם?
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה סופו
    אבי 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של כל מתבולל שחושב שהגוים אוהבים אותו!!!
    סגור