ויראלי

עדן פינס יודעת? כך הארוס שלה לשעבר מביע תמיכה בפלסטינים

עדן פינס כמעט התחתנה עם הכדורגלן והארוס שלה לשעבר, מתיאס נורמן, אלא שהשניים החליטו להפריד כוחות. כעת, נורמן החליט להביע תמיכה בפלסטינים, אחרי שהעלה סטורי של מוסלמים מתפללים עם דגלי פלסטין מונפים וכתב: "אלחמדולילה"
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
עוד לפני המלחמה בעזה, נחשפה הצעת הנישואים שעדן פינס קיבלה ממתיאס נורמן, עליה השניים שמרו בסוד. בהמשך, פינס חשפה את הסוד והודתה שגם היא הופתעה מהצעת הנישואין של הכדורגלן הנורבגי.
אלא שחתונת הפאר שהשניים תכננו לא יצאה בסופו של דבר אל הפועל, כאשר הזוג לשעבר החליטו לפרק את החבילה, לבטל את האירוסין והחתונה ולהיפרד. אבל האם הדוגמנית הישראלית יודעת שהארוס שלה לשעבר ומי שכמעט העבירה איתו את מרבית ימי חייה, מביע תמיכה בפלסטין?
בסטורי שהעלה מתיאס נורמן לחשבון האינסטגרם שלו, הוא שיתף תמונה בה נראים אלפי מוסלמים מתפללים עם דגלי פלסטין מונפים באוויר, כאשר על רקע הסטורי שהעלה נורמן הוא כתב: "אלחמדולילה".
כידוע, נורמן הוא כאמור כדורגלן ממוצע נורבגי, המשחק בימים אלו בליגה הראשונה בערב הסעודית, שם משחקים כוכבי על כמו כריסטיאנו רונאלדו, כארים בנזמה ועוד, מה שיכול להסביר את הסטורי שהעלה נורמן. כזכור, בתקופה שיצאו יחד היו נפגשים רוב הזמן בדובאי או כאן בישראל, שכן פינס בעצמה לא יכולה הייתה להכנס לסעודיה עם הדרכון שלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה