טלוויזיה

אלמז מנגיסטו מתפרקת בדמעות בשידור: "אי אפשר לשאת"

לאחר שאלמז מנגיסטו השיבה לתאום שאחיו נהרג בעזה: "בוודאי שקשה לדבר, אי אפשר לשאת את האבל, את הכאב, אי אפשר לדמיין את זה ואני יודעת שאתם אחים תאומים ואומרים שתאומים מרגישים אחד את השני"
מערכת ice |  3
אלמז מנגיסטו (צילום מסך קשת 12)
נדב בן שחר התראיין היום (רביעי) לאלמז מנגיסטו בקשת 12 והדברים שאמר על אחיו התאום, רס"ר במיל' עומרי בן שחר, לוחם סיירת צנחנים שנהרג בקרבות הקשים ברצועת עזה, גרמו למגישה לבכות.
בן שחר סיפר: "אתחיל ואומר שהיה לי מאוד קשה להגיע ולעשות את הראיון הזה ואני עושה את זה רק למענו, כדי להנציח אותו ושהסיפור שלו יגיע לכמה שיותר אנשים. הוא חי את החיים, בילה, טייל בעולם, טס המון ועדיין עבד קשה. קשה לי לדבר".
 
מנגיסטו השיבה: "בוודאי שקשה לדבר, אי אפשר לשאת את האבל, את הכאב, אי אפשר לדמיין את זה ואני יודעת שאתם אחים תאומים ואומרים שתאומים מרגישים אחד את השני, הייתם קרובים?", בן שחר השיב: "היינו מאוד קרובים, עשינו הכל ביחד, בפעם האחרונה שהתרחקנו זה היה בצבא, אני רואה את התמונות שרצות ואני מצטמרר".

מנגיסטו החלה לבכות: "זה תמונות עבורנו ולך זה חיים שלמים עם אחיך". הטלפון האחרון הגיע ביום ראשון ובן שחר סיפר: "שאלתי אותו אם הוא מפחד? הוא אמר שהוא לא מפחד על עצמו, אלא אם יראה את חבריו לצוות מתים". מנגיסטו הציעה לו בדמעות לספר על אחיו לסיום. "הוא תמיד דאג לאנשים השקופים, אפס אגו ואינטרסים, תמיד חיפש צדק, בלי מסכות והלוואי שכל אחד היה מאמץ תכונה אחת שלו והעולם היה טוב יותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עיתונאית מצויינת וגם יפיפייה
    שולה ח 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיתונאית מצויינת וגם יפת תואר
    סגור
  • 2.
    מי לא בוכה בימים אלה?
    טל 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל בוקר שומעים על בחורינו הגיבורים שנופלים בדמי ימיהם,על המשפחות שמשאירים אחריהם,על הנשים שהופכות לאלמנות והילדים יתומים מאב.כאב שקשה לשאת.מקווה שלפחות נהייה ראויים למוות שלהם,בזכותם אנחנו חיים.
    סגור
  • 1.
    לא כל מי שבוכה "מתפרק"
    עידו 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    די כם הכותרות הדמגוגיות האלה
    סגור