ויראלי

אביב גפן: "מעביר לו את הזכויות על "שיר הסמרטוטים""

הזמר הישראלי שאחראי ללא מעט סערות לאורך הקריירה הארוכה שלו, שם על הכוונת שלו את המצטרף החדש לממשלת נתניהו, וסיפק עקיצה חריפה נגדו, בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום אבי חיימוביץ')
אחד הזמרים ששמו לא מפסיק להתנוסס בכותרות, משלל סיבות רבות ומגוונות, הוא מחולל הסערות הוותיק, אביב גפן. הוא מרבה בשנים האחרונות לשתף את דעותיו על נושאי היומיום, בעיקר בנושאים הפוליטיים ויתר שאת מאז פרצה המלחמה בבוקר ה-7 באוקטובר.
הוא לא מסתיר את דעותיו ולא בוחל במילים כדי להעביר את המסר שלו, כפי שעשה לאחרונה מול אחד הזמרים שפעם היו נערצים עליו, יוצא הלהקה האגדית פינק פלויד, רוג'ר ווטרס.
כידוע, ווטרס נחשב כאנטישמי מובהק וסיפק כמה אמירות ומיצגים מבחילים לאורך השנים האחרונות בהופעותיו, כאלו שלא היו מביישים אירועים משנות ה-30 במאה הקודמת. לאחר שזלזל במתקפה האכזרית של מחבלי חמאס ובדיווחים על פגיעות מיניות וסדיסטיות, אביב גפן ורבים אחרים השיבו לו.
 
"לפני כמה ימים עברתי בית וכחלק מהמעבר גם מיינתי את אוסף התקליטים העצום שלי. כשהגעתי לאלבומי הסולו שלך משהו בי מנע ממני להעביר אותם לביתי החדש. היום העלית הילוך במנוע השקרים, השנאה והאנטישמיות. ‎היום החלטת לפגוע בנשים שנאנסו על לא עוול בכפן. נשים שכמו שאר החטופים לא עשו רע לאיש, רק הלכו לישון במיטותיהן. ‎מאמין שחלק גדול מהם הקשיבו לשירייך. איך אתה מעז לומר לעולם שלא היו מקרי אונס? שאין ילדים בשבי? על מי אתה מגן, על השטן?..." כתב לו גפן.

בנושא הפוליטיקה הישראלית גפן ידוע בנטיותיו הפוליטיות והוא אינו מנסה להסתיר אותן. הוא ידוע כמתנגד לממשלה הנוכחית והיום (מוצ"ש) שם את הכוונת על המצטרף החדש אליה, גדעון סער.

מתוך האינסטגרם של avivgeffenmusic
"מעביר לו את הזכויות על "שיר הסמרטוטים"", כתב אביב גפן בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, ובו תמונת מסך מתוך הריאיון שקיים המצטרף החדש לממשלה, גדעון סער, בערוץ 12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה