תרבות ופנאי

אייל גולן יודע? דניאל גרינברג חוטפת: "אין בך טיפת בושה? איכסה!"

לאחר שסיפרה כי היא מתכננת לקיים בקרוב אירוע העצמה נשית, דניאל גרינברג חוטפת מאחת העוקבות שלה באינסטגרם: "אין בך טיפת בושה?". כיצד הגיבה הדוגמנית ואשת העסקים המוכרת? | כל הפרטים

מערכת ice |  3
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
לאחר שנחשפה לביצוע המרגש של עברי לידר ויובל, אשר בעלה נרצח בפסטיבל הנובה בשבת השחורה ושיתפה את עוקביה כי אותו תיעוד שבר את ליבה, הדוגמנית ואשת העסקים דניאל גרינברג עולה שוב לכותרות. 
לאחר שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו היא סיפרה על אירוע ההעצמה שהיא מתכננת לקיים בקרוב עבור נשים, קיבלה גרושתו של אייל גולן תגובה פוגענית במיוחד מאחת העוקבות שלה ברשת החברתית. 
 
"אירוע? תשמעי את חיה בבועה?!?!? כל המדינה במלחמה!!! חיילים נהרגים! ילדים יושבים חודשים בבתים תחת אזעקות וטילים!!! מדינה בפחד ובאימה...ואת מדברת על אירוע??? איכסה! מורידה ממך עוקב דחוף אין בך טיפת בושה?!", כתבה לה אחת העוקבות בפרטי. 
בתגובה לכך, ציינה גרינברג: "היי אהובה שלי. א. את יותר ממוזמנת להסיר עוקב, הפלטפורמה הזאת נועדה על מנת ליהנות מתכנים שאנו מתחברים אליהם ופחות להתמרמר מתכנים אחרים. ב. האירוע מתוכנן לכמה חודשים קדימה ויתקיים בגדול בעזרת השם. ג. בשונה ממך כנראה, יש לא מעט נשים שרק מחכות לכמה שעות לצאת להשתחרר לנקות את הראש וקצת אבל קצת להודות על החיים הלא מובנים מאליו בימים אלה". 

(צילום: daniel_greenbergg@)
עוד כתבה גרינברג לעוקבת הזועמת: "כמובן שבסוף כל אחת תעשה את השיקולים שלה ואת הבחירות שלה, אך לא מדובר באירוע שמח עקב המצב אלא באירוע שנדרש לחיזוק לנפש שלנו עקב המצב לא יודעת אם את אמא או לא וזה לא כזה משנה, אבל יש חיים שממשיכים פה לצד המציאות הנוראית ויש לא מעט נשים שצריכות ורוצות להשתחרר, לשמוח ולהתרומם על מנת להמשיך לחיות בצורה שפויה.
ולשאלתך, לא אהובה שלי, אין לי טיפת בושה. ברוך השם על הזכות שניתנה לי לפני פחות משנה שגרמתי ל -2,500 נשים להיטען מחדש בכמה שעות ואני מרגישה שליחות אמיתית. ממליצה לך לשקול להגיע, תברכי אותי". 
כאמור, אותה תגובה זועמת שקיבלה דניאל גרינברג מהעוקבת מתייחסת לסטורי שפרסמה אמש בחשבון האינסטגרם שלה. בסטורי המדובר, סיפרה גרינברג בהתלהבות לעוקביה על האירוע הגדול שהיא מתכננת לקיים בקרוב: "אני רק רוצה לספר לכן שאנחנו ברגע זה יושבים פה כל הצוות הנדיר הזה ואנחנו ממש עכשיו בונים לכן את האירוע העצמה שלנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גרינברג
    קרדאי 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדחליל יש יותר שכל מסכנים אלה שאיתה בעצמה נפשית היא צריכה בארצות למי הריק שלה
    סגור
  • 2.
    אשת עסקים?
    דובי 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על איזה עסק מדובר?העסק היחידי שאני מכיר שיש לה זה העסק שנולדה איתו....
    סגור
  • 1.
    דניאלה תרידי לנו כבר מהתקשורת
    גלילה 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את דוגמאות לא טובה לכולם דוגמא שלילית שלא נעלמת. די די
    סגור