תרבות ופנאי

אייל גולן יודע? דניאל גרינברג כבר שוכחת מהפרידה: "אני מטורפת"

בימים אלו עסוקה דניאל גרינברג בתכנון אירוע העצמה נשית במתחם אקספו שבתל אביב. לאחר שארגנה אירוע דומה לכבוד יום הולדתה ה-30, הדוגמנית המפורסמת עושה זאת שוב: "אין לי כוח לזה שאני פשוטה אישה מטורפת"

מערכת ice | 
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
דניאל גרינברג, בת זוגו לשעבר של הזמר אייל גולן, מקפידה לשתף את העוקבים שלה ברשת החברתית אינסטגרם בחייה המעניינים. מוקדם יותר היום (חמישי) שיתפה הדוגמנית ואשת העסקים המפורסמת את העוקבים שלה כי בימים אלו היא מתכננת בקפידה אירוע ענק המוקדש כולו לנשים.
גרינברג, שמרבה להציג בתוכן שהיא מעלה לרשת החברתית תוכן מעצים לנשים, החליטה לקחת את הנושא החשוב לידיים ובימים אלו היא מתכננת אירוע העצמה מיוחד במתחם הכנסים אקספו תל אביב. 
כזכור, לכבוד יום הולדתה ה-30, ארגנה הדוגמנית מסיבת העצמה נשית אליה הגיעו 2,500 נשים ביניהן; הזמרות המובילות נסרין קדרי, נרקיס ועדן בן זקן.  בסטורי שפרסמה מוקדם יותר היום בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה גרינברג: "זוכרות את הערב המטורף הזה? 2,500 נשים מדהימות שהגיעו לחגוג, לשמוח, בלברך על החיים, להשתחרר וכמובן ליהנות קצת בתקופה הזאת".


(צילום: daniel_greenbergg@)
 בהמשך, כתבה הדוגמנית: "כולן בתוך חלל אחד, שברגע שהוא התמלא היה בו פשוט קסם מטורף. קסם של שחרור, אחווה, פתיחות, העצמה וים של אהבת חינם. אני זכיתי להפיק את הערב שלי אתכן ביום ההולדת שלי. היה מדהים אתכן, הפרטנריות הכי טובות בעולם. השאלה אם אתן מוכנות לעוד ערב מהסוג הזה?".
"טוב, היום סיימתי פגישה עם שרון אהובתי. אני לא יכולה לרמוז לכן יותר מדי אבל דרכה סוגרים את כל האירועים באקספו", סיפרה גרינברג לעוקבות שלה באינסטגרם. סטורי נוסף שפרסמה הדוגמנית בחשבון האינסטגרם שלה, חשף את האולם שבו יתקיים האירוע.
 
לצד אותה חשיפה מעניינת, ציינה גרינברג: "התרגשות שיא, זה קורה שוב". גרינברג פרסמה לא מעט סרטונים בחשבון האינסטגרם שלה, ובאחד מהם היא הדגישה את רגשותיה בנושא באמצעות אמירה משעשעת: "אין לי כוח לזה שאני פשוט אישה מטורפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה