תרבות ופנאי

מנחת הטלוויזיה האהובה חושפת: "אין לי קיום, אני לא אדם בעולם"

"החוויה שלי בתור ילדה הייתה קשה, היו ילדים שקראו לי שמנה", כך סיפרה עדי שילון בפודקאסט של איתי סגל. לדבריה, עצם היותה הבת של דן שילון, מנחה הטלוויזיה המפורסם, גרם לה להתמודד עם סיטואציות חברתיות לא פשוטות בכלל: "זה היה עבורי דבר מאוד מעצב ומאוד קשה"
מערכת ice |  1
צילום pixbay edit ice
עדי שילון, מנחת הרדיו והטלוויזיה ובתם מגיש הטלוויזיה דן שילון והשחקנית מירי שילון, התארחה בפודקאסט של איתי סגל. במהלך השיח עם איתי סגל, עדי שילון חשפה כי בילדותה היא נאלצה להתמודד עם העובדה כי אביה הוא דן שילון, מנחה הטלוויזיה המפורסם, דבר שלא היה קל עבורה.  לדבריה, אותן חוויות מאתגרות שעברה בילדותה הובילו אותה לתובנה כי היא מעוניינת בחיים אחרים עבור בתה. 
"כל חווית ההורות שלי היא כזו שרוצה שהבת שלי תחווה חיים אחרים. ברור שזה לא יוכיח את עצמו אבל אני מנסה", כך ציינה שילון בתחילת דבריה. לאחר שהתבקשה מנחת הטלוויזיה והרדיו להסביר את דבריה, השיבה שילון: "באהבה עצמית, בעולם החברתי. בתור ילדה היה לי מאוד מאוד קשה. החוויה שלי בתור ילדה הייתה קשה ובגיל מאוד צעיר הייתי מודעת לדברים שהיא (בתה) כאילו כבר בגיל שלה נגיד, היו ילדים נגיד שקראו  לי שמנה".
בהמשך דבריה, סיפרה עדי שילון על חוויה לא פשוטה שעברה בילדותה: "כשהייתי בת שש, פעם ראשונה באה מישהי לישון אצלי ולמחרת היא באה לבית הספר והיא סיפרה לכל הילדים שהיא ישנה אצל דן שילון בבית. עכשיו הייתי בת שש, מה ילד בן שש יכול להבין מהסיטואציה הזאת? זה היה עבורי דבר מאוד מעצב ומאוד קשה".
 
@allinhouseofpodcasts

״בתור ילדה היה לי מאוד קשה״ הפודקאסט של איתי סגל | עדי שילון | הפרק זמין בכל הפלטפורמות

♬ צליל מקורי - All•in הבית של הפודקאסטים
שילון ציינה כי אותו אירוע חריג שהתרחש בגיל מאוד מוקדם בחייה, גרם לה לחשוב כי ללא אביה אין לה קיום. "אין לי קיום, אני לא אדם בעולם. אני משהו... אני כלי בדרך ל... אני לא קיימת. זה באמת היה רגע מאוד מאוד מעצב בחיים שלי כי מאז ההסתכלות שלי על למה בן אדם מתקרב או למי כן לאשר, אני מאוד חברותית, אבל עד שאני אכניס בן אדם אליי הביתה זה צריך להיות באמת אירוע מאוד מאוד יוצא דופן", חשפה שילון בפני סגל. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היתה יפה בעבר....
    שירה 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מור, יוצאת האח הגדול, היתה בזמנו בחורה יפה מאד. אבל היום, האף שלה לא מתאים לה, והשפתיים ממש לא!!!
    סגור