תרבות ופנאי

אייל גולן בהלם? דניאל גרינברג חושפת: "לא להישאר חייבות לאנשים"

דניאל גרינברג העניקה לעוקבות שלה עצות להעצמה נשית, דבר שעורר תהיות רבות האם אשת העסקים רומזת על חיי הנישואים שניהלה עם בעלה לשעבר, אייל גולן. דניאל גרינברג: "אני כל הזמן מדברת אתכן על הנושא הזה של לא להישאר חייבות לאנשים שמורידים אתכן או לא מפרגנים לכן"

מערכת ice |  3
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
לאחר שחשפה אמש (שני) כי היא רצתה להקפיד על שמירת הנידה במהלך חיי הנישואים עם בעלה לשעבר אייל גולן, דניאל גרינברג עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות סטורי מעניין שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. 
במהלך נסיעתה לקניון איילון ברמת גן, סיפרה דניאל גרינברג על מותג האופנה שלה העונה לשם "מיאל". בין היתר, העניקה הדוגמנית ואשת העסקים מספר עצות להעצמה נשית עבור העוקבות שלה ברשת החברתית אינסטגרם.
אותם טיפים חשובים שהעניקה הדוגמנית ואשת העסקים לנשים שעוקבות אחריה, העלו שאלות האם גרינברג משתפת בתובנות שאספה מחיי הנישואים עם אייל גולן, בעלה לשעבר.
"אני כל הזמן מדברת אתכן על הנושא הזה של לקחת החלטות ולבחור ולא להישאר במקומות שלא טובים לכן או לא להישאר בתוך סיטואציות שלא נוחות לכן או לא להישאר חייבות לאנשים שמורידים אתכן או לא מפרגנים לכן. לא סתם, כי זה באמת משהו שהוא חשוב", כך ציינה גרינברג בפני העוקבות שלה. 
עוד אמרה גרינברג: "בסוף יש את המציאות ויש את הנפש שלנו ואנחנו צריכות לדעת לנהל את הנפש שלנו. לנהל את הנפש שלנו זה באמת להסתכל עליה ולראות מה מוריד אותה ומה מרים אותה ומה אפשר להזיז רגע הצידה ומה כן להכניס ומה לא להכניס". 
 
בהמשך דבריה, ציינה דניאל גרינברג כי בתקופה האחרונה היא החלה לפעול למען עצמה, דבר שהעלה שאלות ותהיות בפני העוקבים האם היא רומזת על ההחלטה להיפרד מבעלה לשעבר, אייל גולן. "אלה הבחירות בגדול שאני אישית עושה בתקופה האחרונה. באמת, אני עובדת בזה. אני עובדת כי אני כרגע רוצה לבנות לעצמי משהו שלטווח הרחוק ייתן לי נחת ושקט. אני חושבת שזה משהו מאוד חשוב לכולנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אורחת. ישראלית
    אורחת. ישראלית 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא נותנת להם. להוריד אותי. אבל. כול הזמן. מזיקים. לנו אם. קשרים. מקנאה עין. הרע. וכישוף
    סגור
  • 2.
    אורחת. ישראלית
    אורחת. ישראלית 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שעושים. לי 6. שנים. מורידים. אותי. מנסים. להוריד לי את. הביטחון. שלי. לא. מפרגנים. אותם. אנשים. שמזיקים. לי. רודפים. אותי. 6 שנים. מקנאה עין. הרע. וכישוף שכול העין. הרע. תצא עלי. במהרה שאלוקים. ירחיק. מימני את. כול האויבים. את. המזיקים. ואת. הרע. ואת.
    סגור
  • 1.
    דניאל גרינברג
    ש 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קצת צניעות ופרטיות לא תזיק
    סגור