תרבות ופנאי

אייל גולן יודע? דניאל גרינברג רצתה לשמור נידה: "נקלטתי במקווה"

לאחר שנשאלה האם היא הקפידה על שמירת נידה בהיותה נשואה לאייל גולן, חשפה דניאל גרינברג: "לא, אבל כמובן שרציתי. פשוט התחתנתי בהיריון עם מיאל ובטבילה הראשונה שלי במקווה נקלטתי להיריון עם רון"

מערכת ice |  1
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
לאחר הפרידה הכואבת והמתוקשרת מאייל גולן, דניאל גרינברג עולה שוב לכותרות והפעם בשל השאלות הרבות שהפנו אליה עוקביה באינסטגרם בנוגע למערכת היחסים הרומנטית שלה עם בעלה לשעבר, אייל גולן
גרינברג אפשרה לעוקבים שלה לשאול אותה מספר שאלות על חייה ומערכת היחסים המתוקשרת שניהלה עם הזמר אייל גולן. לאחר שנשאלה האם היא נהגה לשמור נידה במהלך מערכת היחסים עם אייל גולן, השיבה הדוגמנית: "לא, אבל כמובן שרציתי. פשוט התחתנתי בהיריון עם מיאל ובטבילה הראשונה שלי במקווה נקלטתי להיריון עם רון. לא הספקתי. תודה להשם". 


(צילום: danielgreenbergg@)
כזכור, בחודש מאי האחרון דווח כי השניים החליטו להפריד כוחות. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה הדוגמנית על ההחלטה להיפרד מגולן: "זה לא דבר פשוט, זה לא דבר קל, במיוחד לא כשיש ילדים בתמונה. הסיבה העיקרית שהחלטנו לעשות את הקאט הזה זה בגלל שיש לנו שני ילדים שצריכים הורים שמחים ומאושרים שטוב להם, הורים שבאמת יהיה להם את כל האנרגיות ואת כל הכלים להעניק להם חום ואהבה ושמחה".
דניאל גרינברג, שרגילה לקבל תגובות רבות על מערכת היחסים עם הזמר המצליח, נשאלה האם היא מרגישה שהזוגיות עימו הייתה מבוזבזת. בתגובה לכך, ציינה גרינברג: "ממש לא, שום דבר ושום זמן הוא לא מבוזבז. הכל קורה מדויק וכל דבר שאנחנו עוברים בחיים קורה כדי להעביר אותנו שיעור כזה או אחר. גם הדברים הטובים וגם הדברים הפחות טובים. משיעורים לומדים על מנת להתמודד במבחן החיים, המציאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נקלטת במקווה רק אם התישבת על הידית של הרבי (ל"ת)
    רוני 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור