תרבות ופנאי

עדן פינס חושפת את האמת המכוערת על האקס המיתולוגי: "שיתעצבן"

עדן פינס חושפת את הסיבה האמיתית לפרידה הכואבת מבן זוגה לשעבר, הכדורגלן מתיאס נורמן. עדן פינס: "לפרק זוגיות, לפרק אירוסין, לפרק עתיד שהיה נראה לי ורוד וגיליתי שהוא אפילו לא קרוב לצבע הזה, זו החלטה שהיא קשה ולקחתי אותה באותו הרגע"

מערכת ice | 
עדן פינס, מתיאס נורמן (צילום אינסטגרם/ edenfines, mathiasnormann)
הדוגמנית עדן פינס, מגישת תוכנית הריאליטי "לאב איילנד", מרבה לשתף את עוקביה בחייה המעניינים. לאחר הפרידה הכואבת והמתוקשרת ממתיאס נורמן, הכדורגלן הנורווגי המפורסם אשר משחק במועדון הכדורגל א-ראיד בליגת העל הסעודית, הדוגמנית הצעירה שלחה לא פעם עקיצות לכיוונו של בן זוגה לשעבר במספר ריאיונות שונים.
בריאיון לעיתונאי ערן סוויסה, חשפה עדן פינס כי מערכת היחסים הרומנטית שניהלה עם בן זוגה לשעבר, הכדורגלן מתיאס נורמן, הייתה רעילה עבורה. "לפרק זוגיות, לפרק אירוסין, לפרק עתיד שהיה נראה לי ורוד וגיליתי שהוא אפילו לא קרוב לצבע הזה, זו החלטה שהיא קשה ולקחתי אותה באותו רגע וכל מי שיש לה בעיה עם זה תפדאלי", כך פתחה פינס את דבריה. 
 
@eranswis לכבוד חודש אלול, חודש הסליחות, הקלטתי פודקאסט בשם ״חשבון נפש״ שבו אני מארח בכל שבוע מפורסם אחר שהסתכסכתי איתו. הראשונה: עדן פינס ועל המשבר שלנו סביב אייטם ביטול החתונה שלנו עם מתיאס. הראיון המלא באתר ״פוריל״ ולינק בביו #עדןפינס ♬ צליל מקורי - Eran Swisa
הדוגמנית המצליחה סיפרה כי הסיבה לאותה החלטה דרמטית נובעת מהעובדה כי היא לא הייתה באמת מאושרת בקשר הרומנטי שניהלה עם הכדורגלן המפורסם, מתיאס נורמן: "יש לי נשמה, אני צריכה קודם כל לדאוג לנשמה שלי. קודם כל לדאוג לנפש שלי ואני אמרתי, אמרתי בוא'נה אם אתה ככה מתנהל עם הצורה הזאת וככה את מתעצבן, יאללה בסדר אז שיתעצבן. מה אני אעשה? עשיתי את שלי לעצמי. פעם אחת בחיים שלי, סוף סוף לקחתי החלטה שהיא לעדן נטו בלבד".
העיתונאי ערן סוויסה, סיפר במהלך הריאיון עם הדוגמנית הצעירה, כי הוא ידע על הפרידה של פינס מבן זוגה לשעבר, הכדורגלן מתיאס נורמן. "אמרתי לעומרי (המנהל האישי של פינס): 'תקשיב גם אם אתם מכחישים את זה, אני מעלה את זה כי אני יודע בוודאות. מקסימום תגיד לי לחכות יום יומיים ואני אחכה איתך. אני לא רוצה לעלות ולעשות את זה'". בתגובה לכך, השיבה פינס: "זה הזייתי לי, כי באמת אף אחד לא ידע".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה