תרבות ופנאי

טל מורד מצא אהבה חדשה? הצעד של הדוגמן לאחר הפרידה ממאיה קיי

לאחר שפורסם כי סנה סוקול ניסתה לחזר אחר טל מורד אך ללא הצלחה, כעת נחשף כי הדוגמן חיזר אחר רומי פרנקל, שהשתתפה אף היא בתוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים" | כל הפרטים

מערכת ice | 
טל מורד (צילום דניאל קמינסקי)
מערכת היחסים של טל מורד וסנה סוקול, כוכבי תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים", עלתה לאחרונה לכותרות. על פי הפרסום של אתר TMI, לאחר שסוקול ניסתה לחזר אחר הדוגמן והשחקן טל מורד וסורבה על ידיו, מערכת היחסים של הכוכבים הפכה לקרירה, דבר שהובלט בגמר "רוקדים עם כוכבים". 
כעת, על פי הפרסום של אתר "מאקו סלבס", בשלב החזרות של תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים",  משתתפי הריאליטי, רומי פרנקל וטל מורד, חיזרו אחד אחרי השנייה. על אף שהשניים ניסו לבחון את רגשותיהם עוד לפני שעלתה תוכנית הטלוויזיה לאוויר, כוכבי "רוקדים עם כוכבים" החליטו לבסוף להישאר ידידים. 
עוד פורסם ב"מאקו סלבס", כי גורמים המעורבים בנושא חשפו כי יתר משתתפי תוכנית הטלוויזיה הבחינו בקשר המיוחד שנרקם בין השניים, אך אלו בחרו שלא לייחס לכך חשיבות רבה. 
כידוע, במהלך השידורים החיים עלו תהיות רבות לגבי הקשר של טל מורד ושותפתו לרחבת הריקודים, סנה סוקול. רבים סברו כי השניים מנהלים רומן מאחורי הקלעים אך אלו המשיכו להדגיש במספר ריאיונות שונים כי אין אמת בדבר.
כאמור, על פי הפרסום של אתר TMI, גורמים המקורבים לסוקול ומורד סיפרו כי הרקדנית הקפידה לחזר אחר הדוגמן אך לשווא. עוד נודע, כי האקסית המיתולוגית, הדוגמנית מאיה קיי, עדיין מעסיקה את מורד והדוגמן המצליח טרם התגבר על בת זוגו לשעבר.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה