תקשורת ומדיה

רומי פרנקל בסרטון הסברה למען החטופים והחטופות | צפו

המלחמה הנוכחית מגייסת לשורותיה אמנים ומשפיענים רבים לזירה ההסברתית. הדוגמנית רומי פרנקל נרתמת למאמץ המלחמתי ובסרטון באנגלית היא קוראת להחזרת החטופים: "הביאו אותם הביתה עכשיו"
מערכת ice |  1
רומי פרנקל (צילום חשבון האינסטגרם של רומי פרנקל)
מלחמת 'חרבות ברזל' רותמת אליה אמנים ומשפיענים רבים הפועלים בזירה ההסברתית הן ברשתות החברתיות והן בראיונות לכלי תקשורת זרים. בין אלו אשר פועלים בימים אלו בהסברה ישראלית למען החטופים והחטופות אשר מוחזקים בשבי חמאס היא הדוגמנית רומי פרנקל.
בסרטון שפרסמה היום בחשבון באינסטגרם, פרנקל פונה אל העוקבים והעוקבות שלה ברחבי העולם ומתארת את הזוועות שעשה ארגון הטרור הרצחני חמאס ב-7 באוקטובר: "ילדים רבים, כולל תינוקות מוחזקים בתנאים בלתי נתפסים על ידי קבוצת הטרור חמאס בעזה. מפלצות, מפלצות שחטפו, אנסו וטימאו גופות, שרפו אנשים בחיים. חמאס זה דעא"ש. אסור שהעולם ישתוק אז בבקשה דברו, הביאו אותם הביתה עכשיו".
כאמור, מפורסמים רבים פועלים בזירה ההסברתית ברשתות החברתיות. רק היום (חמישי), פרסמה הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס סרטון הסברה בחשבון האינסטגרם שלה כאשר היא נמצאת בקיבוץ בארי ההרוס ומספרת באנגלית על מספר החטופים וההרוגים ותולה את דגל ישראל בגאווה על אחד העמודים שנחרכו עקב השריפות שביצעו המחבלים בקיבוץ. בסרטון אמרה אטיאס: "אני כאן בקיבוץ בארי, בו 85 אנשים נשחטו נרצחו ונשרפו בחיים. 26 עדיין מוחזקים בעל ידי חמאס ו6 עדיין נעדרים. אני פה כדי לשים את הדגל של ישראל בגאווה גבוה".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת, למען השם? (ל"ת)
    רונית 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור