תרבות ופנאי

אייל גולן ואופירה אסייג בהלם: זו המפורסמת שגרמה לסכסוך הענק

במהלך תוכנית הטלוויזיה "שואו טיים" בערוץ 13, חשפה ציפי רפאלי כי היא גרמה לסכסוך המתוקשר שחל בין אופירה אסייג לבין אייל גולן. ציפי רפאלי: "הוא הוריד עוקב מכולם ועקב רק אחרי המשפחה שלי ואחרי נסרין" | צפו

מערכת ice |  3
אופירה אסייג אייל גולן (צילום אינסטגרם)
במהלך תוכנית הטלוויזיה "שואו טיים" המשודרת בערוץ 13, חשפה ציפי רפאלי כי היא גרמה לסכסוך המתוקשר שחל בין אשת התקשורת אופירה אסייג לבין הזמר אייל גולן. "אתה יודע למה אני לא מורידה עוקב? כי אני לא עוקבת אחרי אף אחד", ציינה ציפי רפאלי במהלך התוכנית. 
רפאלי המשיכה בדבריה ופנתה לקובי מחט, אשר מגיש את תוכנית האירוח יחד עם הדוגמנית עדי הימלבלוי ואמרה: "אתה לא יודע שהריב של אייל גולן ואופירה התחיל בגללי? מודה ועוזב יריחו (טעות במקור). אני החלטתי יום אחד שאני לא רוצה לעקוב אחרי אף אחד. מי שלא רוצה לעקוב אחרי שלא יעקוב אחרי אבל אני לא רוצה... אין לי כוח כל הזמן לדפדף. פשוט הפסקתי לעקוב אחרי כולם, עקבתי רק אחרי המשפחה שלי. היו איזה שבעה, שמונה, תשעה אנשים וזהו". 
 
לאחר מכן, חשפה ציפי רפאלי כי אייל גולן הבחין במעשיה של רפאלי והחליט לפעול כמוה. "כמה ימים אחרי זה, ראיתי שאייל גולן העלה פוסט והוא כתב: 'ראיתי מה שציפי רפאלי עשתה, מוצא חן בעיני ואני הולך לעשות את אותו הדבר'. הוא הוריד עוקב מכולם ועוקב רק אחרי המשפחה שלי ואז הוא המשיך לעקוב אחרי נסרין".
לדבריה, אותו מהלך דרמטי פגע באשת התקשורת אופירה אסייג ובאותו רגע החל הסכסוך הגדול בין השניים.  "אופירה אמרה: 'אם הם משפחה שלו ואני לא...'. ככה התחיל הריב הגדול בעיניהם. עכשיו אני עוקבת היום אחרי עשרים איש אני חושבת". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אופירעעעעע
    סימה 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשת תקשורת????
    סגור
  • 2.
    מרגש (ל"ת)
    עומר 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    אופירה
    היועץ 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תמיד מפגרת
    סגור