תקשורת ומדיה

אופירה אסייג חושפת בכאב: "קורע לי את הלב לרסיסים"

"קורע לי את הלב לרסיסים", כך כתבה אופירה אסייג על ציוץ מרגש שפורסם ברשת החברתית X. אשת התקשורת נחשפה לציוץ של משתמשת הרשת החברתית, אשר סיפרה כי חלמה שהחטוף הירש גולדברג פולין ז"ל, התארח בתוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון"

מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג שיתפה לאחרונה ציוץ מרגש של משתמשת הרשת החברתית X, אשר סיפרה כי חלמה שהחטוף הירש גולדברג פולין ז"ל, אשר אותר וחולץ על ידי כוחות צה"ל ברצועת עזה, התארח בתוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" שאותה מגישה אשת התקשורת המוכרת יחד עם העיתונאי חיים לוינסון.
"חלמתי שהירש מתארח אצל אופירה ולוינסון, הוא לבש חולצה לבנה ובלייזר שחור, הם אירחו אותו יפה, למרות התקופה הקשה בשבי הוא צחק איתם בראיון, חייך", כך כתבה גולשת ברשת החברתית X. עוד כתבה: "מה שקרה בחדירה המוזרה של הירש לחלום שלי היה אמור להיות המציאות, הוא היה אמור לחזור ולהתארח אצל אופירה ולוינסון, לא לחזור כדי להיקבר".
אסייג, שהבחינה בציוץ שפורסם ברשת החברתית X, מיהרה לשתף אותו עם עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם. לצד אותו שיתוף, כתבה אופירה אסייג בכאב: "קורע לי את הלב לרסיסים". אמש (שני) דאגה אופירה אסייג לפרגן ליונית לוי, מגישת חדשות 12, זאת על רקע השידור שהעבירה הישר מהפגנת הענק של משפחות החטופים.
בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה אסייג: "צפיתי אתמול במהדורה המרכזית שלנו בקשת 12 בכאב גדול על מצבה של המדינה, ורק אחת עשתה לי רגע של נחת, את יונית לוי. כל כך מקצוענית, רגישה, מחבקת את משפחות החטופים ומלווה את עם ישראל ברגעים הכי קשים כמו שרק את יודעת. קרה? הכי חמה והכי מקצוענית. ברעש לא נורמלי וניווט מדויק בין כל הפאנליסטים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופירה אסייג
    יונתן 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנסה להתפרסם בכל מיני סיפורים אשה ריקה מתוכן, מנסה רק להתבלט
    סגור