תרבות ופנאי

נטלי דדון מתפוצצת: "המחטף הפוליטי נעשה והוא לא משרת אותנו"

נטלי דדון מתחה ביקורת חריפה על אופי קיום מחאות משפחות החטופים והמסרים המוצגים בכרזות שמפרסם מטה משפחות החטופים למען קיום עסקה. נטלי דדון: "גם אם בא לי לעמוד לצד המשפחות וללחוץ בכדי להביא את החטופים הביתה, אלו לא המסרים שאני יכולה לבוא ולחבור אליהם כעם אחד מאוחד. המחטף הפוליטי נעשה וכרגע הוא לא משרת אותנו"

מערכת ice |  6
נטלי דדון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הדוגמנית נטלי דדון מרבה להביע את עמדותיה הפוליטיות ברשתות החברתיות בימים מורכבים אלו. על רקע מחאת הענק שהתקיימה אמש (ראשון) למען החזרת החטופים משבי חמאס, פרסמה הדוגמנית סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, במהלכו טענה כי מאבקם של משפחות החטופים הפך לפוליטי על ידי קבוצות שמעוניינות בכך, זאת על רקע המסרים שהוצגו על גבי הכרזות שפורסמו ברשתות החברתיות וברחבי הארץ. 
דדון העלתה סטורי בו צירפה את הכרזה ששיתף מטה משפחות החטופים בנוגע לקיום הפגנת הענק שהתקיימה אמש. בכרזה ששיתפה דדון, נכתב: "עוצרים את המדינה, סוף להפקרה. כולנו בגשר. 531 רעננה והרצליה צאו מהבית, הממשלה הורגת את החטופים". 


(צילום: natalydadon@)
דדון, שלא התחברה למסר שהוצג בכרזה שפרסם מטה משפחות החטופים, מיהרה להביע את עמדתה בנושא ואמרה: "אתם לא יכולים לכתוב לי: 'החטופים זה לא פוליטי'. אני יודעת שהחטופים זה לא פוליטי. אני יודעת שכל כולי וכל נשימה שלי וכל אדם בארץ עד האחרון שבהם, רוצה אותם בבית. רוצה שהסבל הנוראי של המשפחות האלה יסתיים.
אין לי שום זכות ואני לא מבקרת את המשפחות האלה, אבל יש משפחות שהן בעד ההפגנה ויש משפחות שהן נגד. גם אני רוצה לבוא היום ולצעוד, רק להסתכל על הכרזות האלה, המסרים שכתובים שם הם לא פוליטיים? 'הממשלה הורגת את החטופים'. אני יודעת מי הורג את החטופים. אני יודעת מי נכנס וטבח בנו. אני יודעת מי האויב שלנו".
נטלי דדון המשיכה למתוח ביקורת חריפה על אופן קיום המחאות והמסרים המוצגים בכרזות שמפרסם מטה משפחות החטופים למען החזרת השבויים.  "גם אם אני לא מסכימה עם המון דברים, גם אם בא לי לעמוד לצד המשפחות ולהגיד וללחוץ בכדי להביא את החטופים הביתה, אלו לא המסרים שאני יכולה לבוא ולחבור אליהם כעם אחד מאוחד וביחד. שימו לב מי מאחורי הקלעים, מי המארגנים ומי מפמפם, אילו קבוצות פוליטיות. 
עושים לנו כאן מיקס מכל מה שהכי אמור להיות הכי נקי ומנוטרל מפוליטיקה. אני יודעת שזה לא פוליטיקה, המחטף הפוליטי נעשה וכרגע הוא לא משרת אותנו. יש לי את הדעה שלי ואני לא יכולה לכפות אותה על אף אחד. היום אני נמצאת בנקודה שאני מבינה גם את הצד הזה וגם את הצד הזה".
 
לצד דברים אלו, ציינה דדון בפני עוקביה: "יש לי שאלה אחת שאני שואלת, לא ימין או שמאל ולא בעד או נגד הממשלה. באמת שהממשלה מעניינת לי את התחת כרגע. השאלה שצריכה להישאל באופן אובייקטיבי היא האם אנחנו מעניקים לחמאס מתנות ושורפים את המדינה אחרי המכות שהוא מכה בנו. האם אנחנו מראים לו שהזוועה שהוא הנחית עלינו משתלמת לו. או מתאחדים לו בפרוץ עם מסרים שהם לא פוליטיים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אשליות
    דני 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי זאת נטלי ? ?
    סגור
  • 5.
    גב' נטלי עדיף את בבית בשקט מנקה מבשלת רואה טלויזיה
    אספסיאנוס קיסר 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קצת מטפלת בילדים קצת גם שותה קפה בשכונה עזבי פוליטיקה זה לא הצד החזק במאגרב
    סגור
  • 4.
    וואיי וואי מה נעשה בלעדיה (ל"ת)
    ברונו 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    עניין של חוכמה!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בפוליטיקה טיפשות זה לא מגרעת-נפוליאון בונפרטה!
    סגור
  • 2.
    עניין של תפקוד?!
    אנצי!!!! 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בפוליטיקה מי שרוצה לא ראוי ומי שראוי לא רוצה-אמנון אברמוביץ' עיתונאי!
    סגור
  • 1.
    מדענית אטום נטלי
    מה מי ? 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תאונת בוטוקס קשה הדבר הזה שום דבר מעבר
    סגור