תרבות ופנאי

נטלי דדון חושפת בכאב: "זה מעלה לי דמעות. איפה היה אלוהים?"

הדוגמנית נטלי דדון משתפת את תחושותיה על האיסור של עיריית תל אביב בקיום תפילה בציבור, וכותבת: "זה מעלה לי דמעות, זה מסתכל, זה מכאיב. אין בי אוויר למלחמות ויש בי פחד מהשאלה שמגיעה אחרי שכשלנו... איפה היה אלוהים?"

מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
לאחר שאמש (ראשון) תקפה את מאיר מרציאנו, כתב חדשות 13, ברשת החברתית "אינסטגרם" בעקבות סיקור שלילי בנוגע למחאה שהתקיימה בבית ליד סביב פרשת שדה תימן, הדוגמנית נטלי דדון עולה שוב לכותרות. 
בליל יום התענית תשעה באב, פרסמה הדוגמנית המפורסמת סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו התייחסה על איסור התפילה הן ביום הכיפורים והן כפי שהיא טוענת גם בתשעה באב: "ידיעה ששברה לי את הלב: 'עקב לחץ תושבי תל אביב, אסרה העירייה את תפילת 9 באב שיועדה להתקיים היום בדיזינגוף'. עוקבים שלי שהם שמש בכיסים, בוא נרבה בהשתדלות, מי שיצליח אפילו לקצת לצום, כל דבר שיעלה נחת לבורא", כך כתבה דדון לעוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם".
בהמשך, ציינה הדוגמנית: "זה מעלה לי דמעות, זה מסתכל, זה מכאיב. אין בי אוויר למלחמות ויש בי פחד מהשאלה שמגיעה אחרי שכשלנו... איפה היה אלוהים? איפה היו בני האדם? בני האדם הם אנחנו, כל אחד עם עצמו, מה שהוא יכול ללא מלחמות.


(צילום: natalydadon@)
יש אנשים שלא מצליחים להכיל את היהדות, זה שלהם. יש מקום שמגרשים ממנו את הקדושה, את הקליפות הרבות. המרחב הוא ציבורי והוא של כולם ואני מכירה תושבי תל אביב שזה מכאיב להם לא פחות. ועם זאת, שזה לא יפעיל אותנו האחד נגד השני. חושך לא מגרשים בעזרת מקל רק בעזרת האור. פשוט תעשו טוב". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במקום מוריד לי דמעות כותבת מעלה , רמה גבוהה (ל"ת)
    אבי ג 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור