טלוויזיה

מגישת הטלוויזיה האהובה חושפת: "ראיתי נשים בהיריון והתחשק לי גם"

מעיין אדם ממשיכה לרגש את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם". לאחר שסיפרה כי היא נאלצה להגיע לבית החולים בכדי לעבור בדיקה רפואית חשובה, הפתיעה מעיין אדם את עוקביה כאשר הצהירה: "ראיתי נשים בהיריון והתחשק לי גם. צא דיבוק צא!"

מערכת ice | 
צילום pixbay edit ice
מעיין אדם, מגישת הטלוויזיה וכוכבת הרשת, מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בחייה המעניינים. לאחר שחשפה כי בתה תבור סובלת ממחלת עור קשה אשר דורשת טיפול רפואי אינטנסיבי מסביב לשעון, כולל החלפת מצעים ומגבות, אדם ממשיכה להפתיע את עוקביה. 
בסטורי שפרסמה מוקדם יותר היום (שני), סיפרה מעיין אדם כי היא נאלצה להגיע לבית החולים לצורך בדיקה רפואית חשובה, אך לאחר שהבחינה במחלקת היולדות התעורר אצלה חשק עז להיכנס להיריון ולהביא ילדים לעולם. "הגעתי לבדיקה, הבשורות הטובות הן שהכל תקין", ציינה מעיין אדם בפני עוקביה והוסיפה: "הבשורות המוזרות הן שראיתי נשים בהיריון והתחשק לי גם. צא דיבוק צא!".

(צילום: maayanadam@)
כזכור, בשבוע שעבר חשפה כוכבת הרשת ומגישת הטלוויזיה המפורסמת כי בתה תבור סובלת ממחלת עור קשה. "תבור רק החלימה מהפה והגפיים וכבר חטפה מחלת עור ארורה שצריך לטפל בה סביב השעון, כולל להחליף מצעים ומגבות כל יום".
עוד כתבה אדם בסטורי שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם", כי מדובר במגפה שכיחה שממנה סובלים ילדים רבים בימים אלו: "הרופא אומר שזו מגפה, שנדבקים עכשיו המון, זה עובר במגע בבריכות ובמשחקיות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה