דיגיטל וטק

אינסטגרם בשינוי משמעותי: זה המדד החדש להצלחה בפלטפורמה

אינסטגרם מתכננת להפוך את מספר הצפיות למדד המרכזי עבור כל סוגי התוכן בפלטפורמה, כך הודיעה החברה בחשבון היוצרים שלה. השינוי נועד לפשט את המעקב אחר ביצועי התוכן ולהפוך אותו לאחיד בין Reels, סטוריז, תמונות ועוד. כיצד ישפיע המהלך על יוצרים ומותגים בפלטפורמה?
רפאל בן זקרי | 
אינסטגרם (צילום Shutterstock)
אינסטגרם מתכננת שינוי משמעותי מאוד עבור מדדי התוכן המרכזיים שלה, שיהפוך את מספר הצפיות (Views) למדד המרכזי עבור כל סוגי התוכן בפלטפורמה. השינוי, שיתבצע בשבועות הקרובים, נועד לפשט את המעקב אחר ביצועי התוכן ולהפוך אותו לאחיד בין Reels, סטוריז, תמונות ועוד. כך עולה מפוסט שפרסמה החברה בחשבון היוצרים שלה.
ראש אינסטגרם, אדם מוסרי, כתב בפוסט כי המהלך נועד לסייע ליוצרים לקבל תמונה ברורה יותר על הצלחת התוכן שלהם, בכך שהם יוכלו לעקוב אחרי מדד צפיות אחיד. חשוב להבחין שצפיות (Views) שונות ממדד ה"הגעה" (Reach), שכן אותו אדם יכול לצפות בתוכן מספר פעמים. מוסרי ממליץ גם לעקוב אחרי מספר האינטראקציות פר צפייה (Interactions per View), לצד מספר הצפיות, על מנת לקבל תמונה מקיפה יותר על ביצועי התוכן.
המהלך החדש של אינסטגרם מצטרף לשינויים נוספים שחלו במדדים בפלטפורמות אחרות, והוא עשוי להשפיע על הדרך שבה יוצרים ומותגים מודדים את ההצלחה שלהם באינסטגרם, ולהפוך את הצפיות למדד מרכזי לא רק להצלחה אלא גם לאסטרטגיות שיווקיות עתידיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה