דיגיטל וטק

אינסטגרם מציגה: כך תיצרו גרסת AI דיגיטלית של עצמכם

מטא מציגה את AI Studio, כלי חדשני המאפשר ליצור דמות מבוססת AI מותאמת אישית. עם השקה מוגבלת, בארה"ב בלבד, הפיצ'ר נותן למשתמשים ליצור דמויות דיגיטליות המסוגלות להגיב בסגנון הייחודי של המשתמשים. מתי יגיע הפיצ'ר לישראל?
רפאל בן זקרי | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
כחלק מהמאמצים של מטא לשלב את יכולות ה-AI ביישומים הפופולריים שלה, משיקה החברה באינסטגרם פיצ'ר חדש ומעניין, המאפשר למשתמשים ליצור גרסה מבוססת בינה מלאכותית של עצמם בצורה קלה ומהירה.
הפלטפורמה החדשה, הנקראת AI Studio, הושקה לראשונה בארה"ב ומציעה למשתמשים כלים חדשניים להעצמת החוויה האישית באינסטגרם. עם AI Studio, משתמשים יכולים להפיק תכנים מותאמים אישית, ולהנות מהאפשרויות של יצירת דמות דיגיטלית שמתכתבת עם אישיותם וסגנונם הייחודי.
הדמות המבוססת AI היא יותר מאשר אוואטר; מדובר בדמות עם ידע ואישיות ספציפיים. ניתן להגדיר נושאים שהדמות לא תדבר עליהם או חשבונות שהיא לא תיצור איתם קשר. התגובות של הדמויות מסומנות כתגובות AI, כך שלא ניתן להתחזות למישהו אחר וליצור קשר עם אנשים מבלי שהם ידעו שמדובר ב-AI.
מטא הציגה דוגמאות לדמויות שנוצרו על ידי סלבריטאים ואנשי מקצוע, כמו השף מארק מרפי והצלמת אנג'ל ברקלי. עם זאת, יש לציין שהכלי זמין כרגע רק למשתמשים בארה"ב, מה שאומר שמשתמשים בישראל בשלב הזה לא יוכלו ליצור דמויות משלהם או לראות דמויות שנוצרו על ידי אחרים.
גם באירופה, המשתמשים לא יוכלו להשתמש בפיצ'ר החדש, הודות לחוקים הספציפיים של האיחוד האירופי בנוגע ל-AI. מטא וחברות אחרות כמו אפל נוקטות זהירות רבה בכל הקשור להשקת פיצ'רים מבוססי AI באירופה, לאור החוקים המחמירים של האיחוד האירופי בתחום זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה