דיגיטל וטק

אינסטגרם בשדרוג משמעותי לרילס: כך תוסיפו מספר שירים לסרטון

אינסטגרם מפתיעה עם תכונה חדשה שמאפשרת להוסיף עד 20 רצועות שמע לרילס אחד. הפיצ'ר החדש מספק יצירתיות בלתי מוגבלת, עם סנכרון מושלם בין שמע, טקסט וקליפים. כיצד משתמשים אחרים ישתמשו במיקס שלכם ואילו יתרונות חדשים זה יוצר?
רפאל בן זקרי | 
אינסטגרם רילס (צילום pexels, מתוך אתר instagram.com)
אינסטגרם משיקה אופציה חדשה שמאפשרת להוסיף עד 20 רצועות שמע לרילס, מה שמאפשר יצירת וידאו עשיר ומגוון יותר. האופציה החדשה תסמן את המיקס כשלכם, כך שמשתמשים אחרים יוכלו לשתף ולמחזר אותו, ובכך להרחיב את אפשרויות היצירה וההפצה של תכנים.
עד עתה, ניתן היה להוסיף רק רצועת שמע אחת לרילס. כעת, עם היכולת לכלול מספר רצועות ברילס אחד, ניתן יהיה לסנכרן שמע שונה עם טקסט, מדבקות וקליפים שמופיעים ברילס, מה שעשוי ליצור וידאו עשיר ומגוון יותר. משתמשים יוכלו לבחור את הרצועות, להחליט אילו חלקים מהשירים לכלול בו ולהתאים גם את המיקום שלהם בווידאו.
כדי להשתמש בתכונה החדשה, יש ללחוץ על כפתור "Add to mix" החדש שנמצא בעורך הווידאו של אינסטגרם. לאחר פרסום הרילס, משתמשים אחרים יוכלו לראות את כל הרצועות הכלולות בו וללחוץ על הכפתור "השתמש במיקס שמע" כדי להשתמש במיקס השמע בווידאו שלהם.
התכונה החדשה הזו נותנת יתרון לאינסטגרם על פני טיקטוק, שבה משתמשים עדיין צריכים להשתמש בפתרונות עקיפים או אפליקציות צד שלישי כדי לשלב מספר שירים בווידאו שלהם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה