דיגיטל וטק

לחברים בלבד: אינסטגרם משחררת פיצ'ר חדש לשידור חי

אינסטגרם מציגה תכונה חדשה שמאפשרת שידור חי רק לרשימת החברים הקרובים. מעכשיו, משתמשים יכולים לבחור לשדר לייב או Live Room רק לחברים שנמצאים ברשימה מיוחדת זו. התכונה מתעדכנת בשלבים לכל המשתמשים ברחבי העולם, כולל בישראל
רפאל בן זקרי | 
אינסטגרם (צילום unsplash, freepik)
אינסטגרם משיקה תכונה חדשה המאפשרת לבצע שידור חי רק לחברים קרובים (Close Friends). התכונה זמינה כעת ברחבי העולם, ומאפשרת למשתמשים לשדר באינסטגרם לייב או Live Room לחברים ברשימת החברים הקרובים שלהם.
עד כה, כל העוקבים באינסטגרם יכלו לצפות בשידור שהתחיל מאינסטגרם לייב או Live Room, אך עם התכונה החדשה, המשתמשים יוכלו לבחור שרק החברים הקרובים יוכלו לצפות בשידור החי. לא ברור בשלב זה עד כמה גדולה יכולה להיות רשימת החברים הקרובים, אך מכיוון שאינסטגרם לא הזכירה מגבלות, כנראה שניתן לכלול בה מספר רב של אנשים.
אינסטגרם הודיעה כי התכונה תתעדכן בשלבים לכל המשתמשים ברחבי העולם, כך שייתכן שיעבור זמן עד שכולם יקבלו גישה אליה, גם כאן בישראל. לאחרונה החברה גם בודקת פיצ'ר שימנע מכם להמשיך לגלול בפיד עד שתצפו בפרסומת כולה.
התכונה החדשה נראית שימושית ועשויה לעודד יותר משתמשי אינסטגרם להשתמש באפשרות השידור החי, ללא חשש שחלק מהעוקבים לא יתעניינו במה שהם רוצים להראות ולספר. כדי לדעת אם התכונה החדשה זמינה אצלכם, בדקו אם מופיעה לכם האפשרות "Close friends", בנוסף ל-"Everyone" ו-"Practice", כשאתם מתחילים שידור חי חדש באפליקציה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה