דיגיטל וטק

אינסטגרם בוחנת פי'צר שיחסום לכם את הגלילה בפיד

אינסטגרם החלה לבדוק פורמט חדש של פרסומות וידאו שעוצרות את הגלילה בפיד המרכזי. הפרסומות מופיעות עם טיימר בתחתית ומחייבות צפייה מלאה, מה שכבר מעורר תגובות לא אוהדות מצד המשתמשים
רפאל בן זקרי | 
אינסטגרם (צילום unsplash, freepik)
לאחר פי'צר מפת החברים שעליו היא עובדת, אינסטגרם החלה בבדיקת פורמט חדש של פרסומות וידאו שעוצרות את הגלילה בפיד המרכזי של האפליקציה. על פי דיווחים שונים, המשתמשים נאלצים לצפות בפרסומת הווידאו לפני שיוכלו להמשיך לגלול.
בדוגמה שפרסם הצלם דן לוי, ניתן לראות שהפרסומות החדשות מופיעות עם טיימר בתחתית ולא ניתן לגלול עד שהטיימר מסתיים. המשמעות היא שמדובר בפרסומות וידאו שלא ניתן לדלג עליהן, מה שכבר מעורר תגובות לא אוהדות מצד המשתמשים.
משתמשים ברשת כבר מביעים אי נוחות מפרסומות וידאו שלא ניתן לדלג עליהן, כמו אלו ביוטיוב שגרמו להורדת חוסמי פרסומות. יוטיוב, לדוגמה, החלה לנקוט בהליכים נגד משתמשים שהורידו חוסמי פרסומות בשלל אמצעים שונים.
מבחינת המותגים, היתרונות של חשיפה ותזמון הפרסומות ברורים, אך משתמשים ברשת מציינים כי הפסקת הגלילה פוגעת משמעותית בחוויית השימוש באפליקציה. אינסטגרם מצידה עדיין לא מסרה פרטים נוספים על היקף הבדיקה או מתי יגיעו הפרסומות הללו לכלל המשתמשים, אך אם הכל יעבוד כשורה, ייתכן שנראה את האופציה הזו כבר בקרוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה