דיגיטל וטק

הצעד של יוטיוב נגד חוסמי הפרסומות? "סרטונים קופצים לסוף"

בצל הדיווחים על החמרת האכיפה מצד יוטיוב נגד חוסמי פרסומות, משתמשים רבים מדווחים על תופעה מוזרה שבה סרטונים עוברים לסוף באופן אוטומטי. רבים מאמינים שהצעד נועד כנראה להרתיע את המשתמשים מהמשך שימוש בחוסמי הפרסומות, בעוד שאחרים מצביעים על באג בחוסם הפרסומות כגורם אפשרי
רפאל בן זקרי |  1
youtube (צילום Pixabay)
ברקע הדיווחים על החמרת האכיפה מצד יוטיוב נגד שימוש בחוסמי פרסומות, משתמשי יוטיוב רבים מדווחים על תופעה חדשה ומוזרה: סרטונים עוברים באופן אוטומטי לסוף שלהם.
בשנה שעברה החלה יוטיוב לפרסם הודעה למשתמשים המבקשת מהם לנטרל את חוסם הפרסומות שלהם. מי שהתעלם מההודעה, פשוט לא היה יכול להמשיך לצפות בסרטון. הצעד הזה הוביל משתמשים רבים להסיר את חוסמי הפרסומות שלהם, בעוד שאחרים מצאו פתרונות עוקפים. השבוע, משתמשים רבים גילו שסרטוני יוטיוב עוברים באופן אוטומטי לסוף הסרטון, וניסיון לדלג לחלק אחר בו גורם לדילוג מיידי לסוף.
התופעה מתרחשת ככל הנראה רק בקרב משתמשים עם חוסם הפרסומות AdBlock, מאחר שכיבוי של חוסם הפרסומות פותר את התקלה. רבים מהמשתמשים מאמינים שמדובר בצעד מכוון מצד יוטיוב במטרה להרתיע שימוש בחוסמי פרסומות, אולם ייתכן שהגורם הוא בעצם חוסם הפרסומות עצמו.
בתחילת השנה, באג בחוסם הפרסומות AdBlock גרם לסרטונים להיטען לאט ולצריכת משאבים מוגברת. בנובמבר האחרון דיווחו חברות חוסמי פרסומות על ירידה משמעותית בשימוש בתוספים שלהן בעקבות הצעדים של יוטיוב. כעת נצטרך להמתין לתגובת האחרונה כדי להבין האם מדובר בתקלה נוספת או בעוד צעד של יוטיוב נגד חוסמי הפרסומות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נחת
    כנסו לחבד זום 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף מקום בלי פרסומות לשמוע שיעורי תורה www.chabadzoom.co.il
    סגור