דיגיטל וטק

לזמזם למיקרופון: פיצ'ר זיהוי שירים חדש מגיע ליוטיוב מיוזיק

יוטיוב מיוזיק משיקה תכונת זיהוי שירים חדשה המאפשרת לזהות שירים בזמזום קצר. הפיצ'ר, שנמצא כבר באפליקציות אחרות של יוטיוב, מאפשר למצוא שירים בקלות ובמהירות ולשמור אותם בספרייה האישית להאזנה מאוחרת יותר
רפאל בן זקרי | 
יוטיוב (צילום vecteezy)

אם נמאס לכם לנסות למצוא שירים פופולריים ששמעתם בטיקטוק, או שהתקשיתם לזכור את שם השיר האהוב מהסרט האחרון שצפיתם בו, תכונה חדשה שגוגל משיקה באפליקציית YouTube Music תאפשר לכם לזהות שירים בקלות ובמהירות, גם אם אתם זוכרים רק את המנגינה או חלק מהמילים.

 

הפיצ'ר החדש נמצא כבר באפליקציות אחרות של יוטיוב מאז 2020, וכעת הוא עושה את דרכו גם לשירות הזרמת המוזיקה שלה. כל מה שתצטרכו לעשות כדי למצוא שיר שאתם זוכרים הוא פשוט לזמזם אותו, ותכונת זיהוי השירים החדשה תעשה את השאר.

 

בכדי להשתמש בתכונה, יש ללחוץ על סמל הזכוכית המגדלת בפינה העליונה של האפליקציה. לצד סמל המיקרופון הקיים, מופיע איקון חדש המסמל גל. לחיצה עליו תפתח דף חיפוש צבעוני המזמין את המשתמשים לזמזם את השיר שאותו הם מחפשים.

 

 

במרבית המקרים, הפיצ'ר מצליח למצוא התאמה ומציג תוצאות חיפוש מלאות ותומך גם בשפה העברית. המשתמשים יכולים לבחור לנגן את השיר או לשמור אותו בספרייה שלהם להאזנה מאוחרת יותר.

 

הפיצ'ר, שכאמור הופיע באופציית החיפוש של גוגל בשנת 2020 ובאפליקציית YouTube בשנה שעברה, זמין נכון לעכשיו למשתמשי אנדרואיד בלבד, ומתעתד להגיע בקרוב גם למשתמשי האייפון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה