דיגיטל וטק

טיקטוק בגל פיטורים ענק: כך מאות יסיימו את עבודתם בחברה

מהלכי הצמצומים צפויים לפגוע בצוותים המטפלים בתמיכת משתמשים ובתקשורת, בתוכן ובשיווק. צוות תפעול המשתמשים הגלובלי הנוכחי יפורק. על פי הפרסומים, פיטורי העובדים אינם קשורים לטלטלה המשפטית והפוליטית שעומדת בפני הרשת החברתית בארצות הברית

מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
הרשת החברתית טיקטוק מתכננת לפטר חלקים גדולים מכוח העבודה שלה, כך סיפרו עובדים ל-CNN. על פי הדיווח אתמול (חמישי) הפיטורים העולמיים צפויים לפגוע בצוותים המטפלים בתמיכת משתמשים ובתקשורת, בתוכן ובשיווק. צוות תפעול המשתמשים הגלובלי הנוכחי יפורק, והעובדים יחולקו בין צוותי האמון והבטיחות, השיווק, התוכן והמוצר של החברה.
טיקטוק לא מסרה תגובה לפרטי הידיעה, כאשר חלק מעובדיה קיבלו הודעה על תוכניות הפיטורים ביום שלישי בערב, לאחר הדיווח באתר הטכנולוגי האמריקני דה אינפורמיישן. הפיטורים היו בתכנון במשך זמן מה, אולי כמעט שנה, אולם השינויים המתוכננים בצוותי השיווק, האמון והבטיחות והתפעול של טיקטוק התעכבה זמן מה. 
הפיטורים אינם קשורים לטלטלה המשפטית והפוליטית שעומדת בפני החברה בארצות הברית שעלולה להסתיים באיסור פוטנציאלי כלל ארצי של אפליקציית טיקטוק, הוסיף האדם. לא ברור כמה עובדי טיקטוק עלולים לאבד את מקום עבודתם. על פי דיווחים, "אחוז גדול" מתוך כ-1,000 העובדים שעובדים בצוותים המושפעים עלולים להיות מפוטרים. בשנת 2023, טיקטוק חשפה כי יש לה 7,000 עובדים בארצות הברית בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה