דיגיטל וטק

בקרוב: הרשת החברתית שתגבה תשלום על שידורים חיים

במאמץ להגדיל את הכנסותיה, רשת X (לשעבר טוויטר) מודיעה כי בקרוב תאפשר שידורים חיים רק למנויים בתשלום. משתמשים יצטרכו לשלם עבור מנוי X Premium כדי להמשיך להשתמש בפיצ'ר, מהלך שצפוי לעורר תגובות מעורבות בקרב הקהל
רפאל בן זקרי |  1
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
במסגרת המאמץ להגדיל את הכנסות הפלטפורמה, מודיעה הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) כי בקרוב תגביל את פיצ'ר השידורים החיים רק למנויים בתשלום בלבד.
משתמשים ב-X שיהיו מעוניינים להמשיך להשתמש בפיצ'ר השידורים החיים, יצטרכו לשלם על מנוי X Premium, שמחירו הוא 8 דולרים לחודש או 84 דולרים לשנה. המנוי X Premium מעניק גישה גם לסימן הוי הכחול ותכונות ייחודיות נוספות כמו מנויים ליוצרים, חשיפה גדולה יותר ופחות פרסומות בפיד.
המהלך החדש של X לא מפתיע, שכן הבעלים, אילון מאסק, ממשיך לחפש דרכים להגדיל את הכנסות הפלטפורמה, לאחר הירידה המשמעותית מאוד בהכנסות החברה מאז רכישתה על ידיו. מוקדם יותר השנה, מאסק הציע אף לגבות תשלום "קטן" מהמשתמשים החדשים כדי לאפשר להם לפרסם בפלטפורמה, במטרה למנוע ספאם ובוטים.
המגבלות החדשות על פיצ'ר השידורים החיים מעוררות תגובות מעורבות בקרב המשתמשים. חלקם מבינים את הצורך בהגדלת ההכנסות והמאבק בספאם, בעוד אחרים מביעים חשש שהשינויים יפגעו בחוויית השימוש החינמית בפלטפורמה ויגבילו את הגישה לתוכן מגוון ואותנטי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצויין
    אלמוג 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעד שייגבו גם כסף על טוקבקים, כדי שכל מי ששופך שם שפכים לפחות יישלם, זה ייצמצם את התרעלה ברשת לפחות בחצי.
    סגור