דיגיטל וטק

אילון מאסק עושה שינוי משמעותי ב-X: זו הסיבה להסתרת הלייקים

פלטפורמת הרשת החברתית X, בבעלות אילון מאסק, החלה להסתיר את הלייקים של המשתמשים כדי להגן על פרטיותם ולעודד אינטראקציה חופשית יותר מבלי שהמשתמשים יצטרכו לתת דין וחשבון. הנה איך המהלך עשוי להשפיע עליכם
רפאל בן זקרי | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
פלטפורמת הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) שבבעלות אילון מאסק יוצאת במהלך חדש לטובת פרטיות המשתמשים, ומתחילה להסתיר את הלייקים של המשתמשים.
כעת, המשתמשים יוכלו לראות את מי שאהב את הפוסטים שלהם ואת מספר הלייקים הכולל, אך לא את הלייקים שאנשים עשו לפוסטים של אחרים. מאסק אישר את השינוי והדגיש את חשיבות היכולת לסמן פוסטים בלייק ללא חשש מביקורת. "חשוב לאפשר לאנשים לאהוב פוסטים מבלי לחשוש מהתקפות על כך," ציין מאסק בעקבות ההודעה על השינוי.
לדברי מהנדס התוכנה הראשי של X, השינוי נועד להגן על התדמית הציבורית של המשתמשים ולעודד אינטראקציה עם תוכן "שנוי במחלוקת" מבלי לחשוש מביקורת. כבר בשנה שעברה מאסק ביקש להפחית את הדגש על לייקים ולהתמקד יותר בכמות הצפיות בפוסטים, מתוך מחשבה שלייקים פחות חשובים.
השינוי תואם למגמה כללית במדיה החברתית, המתרחקת ממספרי לייקים ומדגישה את התוכן עצמו, בדומה לפי'צר הסתרת הלייקים באינסטגרם. המהלך הזה מצטרף לשינויים נוספים שבוצעו בפלטפורמה מאז רכישתה על ידי מאסק, בהם כאלו השנויים במחלוקת כמו האפשרות לשיתוף תמונות עירום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה