כסף וצרכנות

אילון מאסק במהלך מטורף: המוצר שישבור את שוק האינטרנט?

אילון מאסק לא מפסיק להפתיע, ורוצה לשבור את שוק האינטרנט, שוב. בחברת SpaceX השיקו מוצר חדשני שמרכז את הטכנולוגיה של לווייני החברה לתוך מוצר קומפקטי שמתאים לשוק הפרטי
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק)
לוויין במשקל של מחשב נייד ובגודל מתאים לתיק נשיאה פשוט, שיכול לפתוח לכם רשת אינטרנט בכל מקום שבו תהיו, וכל זה במחיר של כמה מאות דולרים. אילון מאסק ידוע ביכולתו לחדש ולהביא את טכנולוגיית הקצה שקיימת בעולם לתוך המוצרים שלו, במטרה להנגיש את אותה טכנולוגיה לאנשים הפשוטים.
לאחר שהחל מהפכה בתחום הרכב החשמלי עם השקת הדגמים הראשונים של רכבי טסלה, וניסיונותיו לייצר מודל חדש לחופש הביטוי ברשתות החברתיות באמצעות הפלטפורמה שרכש, X (טוויטר לשעבר), כעת הוא רוצה לעשות מהפכה גם בתחום האינטרנט לשוק הפרטי. 
לא מדובר באינטרנט ביתי כפי שקיים היום כמעט בכל בית, אלא בלוויין נייד קל משקל שיכול להיכנס למרבית תיקי הנשיאה ועל פי הדיווח ברשת CNBC, יכול לספק לרוכש רשת אינטרנט בכל מקום שיבחר. את המוצר החדש מציעים בחברה של אילון מאסק ב-599 דולר בלבד ואומרים כי נכון לעכשיו, מדובר בכמות מוגבלת של יחידות שתצא למכירה. המוצר זכה לקבל את השם סטארלינק מיני.
לרוכשים יהיה תשלום נוסף שעליהם יהיה לשלם מדי חודש, על מנת לקבל את שירותי החברה. רוכשי הלויין ייאלצו לשלם כ-150 דולר מדי חודש, על מנת לקבל את סל השירותים המלא ונכון לעכשיו, רשת האינטרנט פרושה אך ורק בארצות הברית, אך כפי שמאסק הצהיר בעבר, הוא מעוניין לחבר את כל העולם לרשת, ולא מן הנמנע שירחיב את שטח פרישת הרשת למדינות נוספות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא שמים לווין בתיק (ל"ת)
    משועשע 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור