דיגיטל וטק

חיקוי לאינסטגרם? חברת האם של טיקטוק משיקה אפליקציה חדשה

חברת האם של טיקטוק, ByteDance, השיקה בשקט את Whee, אפליקציית רשת חברתית חדשה בעלת דמיון רב לאינסטגרם, המאפשרת שיתוף תמונות עם חברים ובני משפחה, תוך דגש על ממשק פשוט ופרטיות
רפאל בן זקרי | 
Whee app (צילום ByteDance)
ByteDance, חברת האם של הרשת החברתית טיקטוק (TikTok), השיקה בשקט אפליקציה חדשה בשם Whee, שמזכירה את אינסטגרם, אך מיועדת לשיתוף תמונות עם חברים ובני משפחה בלבד.
האפליקציה מציעה ממשק משתמש פשוט עם כרטיסיות למצלמה, פיד והודעות, ומדגישה את הפרטיות עם כיתובים כמו "Made for friends". האפליקציה זמינה כעת במדינות נבחרות עבור מכשירי אנדרואיד, עם פוטנציאל להשקה עולמית בעתיד.
ההשקה השקטה של Whee מגיעה לאחר שטיקטוק השיקה לאחרונה את אפליקציית Notes, שהיא בעצם חיקוי של פיצ'רים מאינסטגרם, כמו תמונות וטקסטים. עם זאת, Whee מתמקדת בגישה לחברים בלבד, דבר שמעלה שאלות לגבי הצורך באפליקציה חדשה במקום לשלב את הפונקציונליות הזו ב-Notes.
לפי הדיווחים, האפליקציה זמינה להורדה ביותר מתריסר מדינות. נסיונות להתחבר לאפליקציה מחוץ לאזורים הנתמכים נתקלים בשגיאות. טרם נמסר מידע מחברת האם של הרשת החברתית לגבי מועד השקה עולמי של Whee, גם לא בישראל, כאשר בשלב הזה נראה כי מדובר בהשקה רכה, וייתכן ש-ByteDance תסיר את האפליקציה לפני שתגיע לקהל רחב יותר.
ההשקה מגיעה על רקע ביקורות באיחוד האירופי נגד טיקטוק, ומהלך דומה בארצות הברית שמאיים על סגירת הרשת החברתית הפופולרית ברחבי המדינה כולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה