TOP 5

הסודות של האינסטגרם: בלי 5 הפיצ'רים האלה, אתם פשוט נשארים מאחור

אינסטגרם מציעה מגוון כלים שמסתתרים מהעין, ויכולים לשדרג את הפרופיל שלכם, הן בנראות והן באיכות. אלו חמשת הפיצ'רים שאולי לא הכרתם שכדאי שתתחילו להשתמש בהם עוד היום
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
אינסטגרם, אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם, ממשיכה להפתיע עם פיצ'רים חדשים ושימושיים שמתחבאים בעומק הממשק ולא תמיד יודעים מי המוצלחים מביניהם. למרות שרובנו משתמשים באינסטגרם על בסיס יומיומי, ישנם כלים ופונקציות שעשויים להיות חדשים עבורכם. אספנו עבורכם 5 פיצ'רים שיכולים לעזור לכם לשדרג את הנוכחות שלכם ברשת החברתית.
1. ניהול עוקבי רפאים / ספאם
עוקבי רפאים (Ghost), הם משתמשים שלא פעילים ולא מגיבים לתוכן שלכם, מה שיכול לפגוע במעורבות של הפרופיל שלכם. כדי לזהות את אותם עוקבים, כדאי לעקוב אחרי מדדי המעורבות שלכם ולבחון מי מהם לא מגיב לפעילות. ניתן גם להשתמש בכלים צד שלישי אמינים כדי לנתח את רשימת העוקבים ולזהות את אלו שפוגעים במעורבות ולהסיר אותם.
2. פוסטים בשיתוף פעולה
פיצ'ר ה-Collab מאפשר לכם לשתף פעולה עם חשבון נוסף ביצירת פוסטים משותפים. הפיצ'ר הזה מאפשר להרחיב את החשיפה שלכם לקהל חדש ולחזק את הקשר עם קהילות אחרות. חפשו שותפים עם קהל יעד דומה, אך עם פוקוס שונה, כדי להציע תוכן מגוון יותר ולעורר מעורבות רבה יותר.
3. שימוש בטקסט חלופי (Alt Text)
הטקסט החלופי הוא כלי חשוב שלרוב מתעלמים ממנו, אך יש לו פוטנציאל לשפר את הנגישות ואת הדירוג של הפוסטים שלכם בחיפושים. בעזרת הטקסט החלופי תוכלו לעזור למשתמשים עם מגבלות ראייה להבין את התמונות שלכם, ולשפר את היכולת של אינסטגרם לזהות את תוכן הפוסט ולהציגו בתוצאות החיפוש הרלוונטיות.
טיפ לשימוש נכון: המנעו ממילות תואר (כמו: יפה או חמוד), השתמשו רק בתיאור התמונה כפי שהיא במילות מפתח. 

לחצו על עריכת הפוסט, משם לטקסט אלטרנטיבי וכתבו את תיאור התמונה. תיאור נכון: גבר לבוש חליפה על רקע מניות בורסה. תיאור שגוי: ישראל ישראלי שהרוויח בעליות מדהימות בבורסה מסכם את אופי הפעילות ברבעון שחלף.
4. הדגשת סטורי (Story Highlights)
זהו פיצ'ר יחסית מוכר, אך את ההשפעה שלו לא הרבה יודעים, למי שלא מכיר הייליטס מאפשר לכם לשמור את הסיפורים המועדפים שלכם בפרופיל לתמיד. כדי לשדרג אתו, ארגנו את הקבוצות לפי קטגוריות כמו "מוצרים", "מאחורי הקלעים" או "ביקורות לקוחות". עדכונים קבועים יכולים להפוך את ההייליטס שלכם לכלי יעיל בשיווק המותג. יישום פיצ'ר זה יקדם לכם את התוכן בצורה אינטראקטיבית ויעלה את המוערבות של החשבון, מה שמשפיע על החשיפה שלו בפרסומים חדשים.
5. ניתוח תובנות בסטורי
בעוד שלייקים חשובים, תובנות מהסטורי באינסטגרם מספקות מידע מעמיק יותר על מידת המעורבות של העוקבים שלכם. מעקב אחר הקלקות על קישורים, תגובות, ופעולות כמו החלקות קדימה או יציאות מהסטורי לכול לעזור לכם להבין איזה תוכן פונה יותר לקהל שלכם, ואילו דורשים שינוי.

שימוש נכון בפיצ'רים אלו של אינסטגרם יכול לסייע לכם להפוך את הפרופיל שלכם ליעיל שנחשף לקהל יעד גדול יותר. נצלו את הכלים האלו כדי לבדוק, לתכנן, ולשפר את התכנים שלכם, ותראו כיצד הם משפיעים על הגדלת הקהל ושיפור המעורבות, בהצלחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה