תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 תחת מתקפה: "פחד כזה לא חוויתי מימיי"

נטלי דדון נגד כתב חדשות 13: לאחר שהעיתונאי מאיר מרציאנו פרסם ציוץ בו כינה את ההפגנה בבית ליד כ"הפגנת הקיצוניים", מיהרה הדוגמנית לתקוף אותו באינסטגרם. נטלי דדון: "הכתב שהגיע לסקר מטעם ערוץ 13 מטנף עלינו. זה עיתונאי תגידו לי?!". בהמשך, פרסם מרציאנו ציוץ נוסף, בו כתב: "סיקרתי מאות הפגנות, מכל צידי הקשת הפוליטית. פחד כזה לא חוויתי מימיי"

מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
הדוגמנית נטלי דדון, אשר מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בעמדותיה הפוליטיות ובפרויקטים שונים שבהם היא לוקחת חלק למען לוחמי צה"ל ומשפחות חטופים, פרסמה מוקדם יותר היום (ראשון) סרטון ובו היא קראה לגולשים להצטרף להפגנה שצפויה להתקיים בבית הדין הצבאי בבית ליד. 
"עם ישראל היקר תגיעו, בית ליד. עכשיו למען הלוחמים שלנו, לא מפקירים אותם. הם קמו בשבילנו ב-7 באוקטובר לתפקיד הכי מסריח שיש. בסוף הם מגלים שדואגים לתנאי הנוח'בות יותר ממה שדואגים להם", כך פתחה דדון את דבריה בסרטון שפרסמה ברשת החברתית "אינסטגרם".
דדון, שנלחמת למען לוחמי המילואים המעורבים כביכול בפרשת ההתעללות המינית במחבל נוח'בה, מתחה ביקורת חריפה על אופן התנהלות הגורמים הבכירים בצה"ל שפעלו להדחת לוחם שהתארח ב"פטריוטים": "על סמך עדות של נוח'בה, שיחות טלפון לעזה, לבדוק איזה לוחם באיזה מחבל. הטירלול הזה חייב להיפסק. הדחת לוחם, שבחר לבוא ולומר את הצד שלו בשידור, תוך שעה הוא מודח. איזה יופי הוא צה"ל פועל כשהוא רוצה, במהירות שיא אה?! לעומת זאת, חייל שמתראיין במדים בערוץ אחר, דממה". 
מאוחר יותר, שיתפה נטלי דדון את הציוץ של מאיר מרציאנו, כתב הבריאות של חדשות 13, בו כתב: "הפגנת הקיצוניים מול בסיס צה"ל בית ליד: קריאות 'בוגדים' ו'כמה אפשר לבגוד' על הפצ"רית ושופטי בג"ץ". 
 
לצד שיתוף הציוץ של מרציאנו בסטורי ברשת החברתית אינסטגרם, כתבה דדון: "הפגנה איכותית, נעימה. אנשים שאוהבים את החיילים שלנו שבאו לחבק את המשפחות והכתב שהגיע לסקר מטעם ערוץ 13 מטנף עלינו. זה עיתונאי תגידו לי?!  נמצא כאן ורואה בעיניים שלו כאב של עם וזה מה שהוא מצייץ, בושה. יש כאלו שזה קיצוני להם להגן על הלוחמים. שמישהו יאהב אותי כמו שאתם אוהבים להגיד משיחיסטים". 

(צילום: natalydadon@)
מאיר מרציאנו, כתב חדשות 13, שיתף לאחר מכן ציוץ נוסף ברשת החברתית X, בו סיפר על התנהגותם של המפגינים בבית ליד: "סיקרתי מאות הפגנות, מכל צידי הקשת הפוליטית. פחד כזה לא חוויתי מימיי. אחרי שידור שעשיתי בו כינתי את המפגינים קיצוניים (שלטים של כהנא צדק וקריאות בוגדים לעבר שופטי בגץ והפצרית).
 

קבוצה שחלק מחבריה רעולי פנים, שהאזינה לשידור הסתננה לשטח הסטרילי שהוקצה לעיתונאים והתחילה לשאול: 'מי זה מרציאנו? איפה הוא?'. כמה שניות לאחר מכן, המנחה של ההפגנה השליך את המיקרופון שלנו החוצה מעל הבמה והחלו קריאות מכל עבר – 'מרציאנו בוגד'. לפתע ההמון שהיה שם ניסה לפרוץ את הגדרות, כפי שניתן לראות בתיעוד. מה הם תיכננו לעשות לי אם היו מסתערים עליי כשהגדרות היו נופלים?". 
  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאיפה
    אופיר 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה מביאים את כל הערב רב הזה לערוצים 12 ו13
    סגור
  • 1.
    בו תהיה כתב 14 בקפלן ואז תרגיש פחד אמיתי (ל"ת)
    דן 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור