ויראלי

כוכב הרשת בווידוי חושפני: "את מצילה אותי כל יום מחדש"

לאחר ששוחרר ממעצר, אלעד לוי מרגש את עוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם". כוכב הרשת סיפר לעוקביו כי ביתו מיליאן טל חגגה יום הולדת 3. בסטורי שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", כתב לוי: "אי אפשר להסביר את האור שאת מכניסה לי לחיים, את מצילה אותי כל יום מחדש"

מערכת ice | 
אלעד לוי (צילום אינסטגרם/ אלעד לוי)

אלעד לוי, כוכב הרשת אשר נגדו הוגשו 11 תלונות בגין ביצוע עבירות מין לכאורה, פרסם אמש (שבת) סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם", אותו הוא הקדיש לבתו מיליאן טל אשר חגגה יום הולדת. 

"מלאכית קטנה שלי, אתמול חגגת יום הולדת 3. אי אפשר להסביר את האור שאת מכניסה לי לחיים, את מצילה אותי כל יום מחדש. את עבורי הבריאה בשלמותה, המהות, התכלית וכל הטוב שיש בעולם הזה, אני מתגעגע אלייך גם כשאני לידך. זה כמה שאני משוגע עלייך, רק שה' ישמור לי עלייך, שתהיי בריאה ומאושרת עד 120 אמן", כך כתב אלעד לוי בסטורי שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם".
כוכב הרשת אלעד לוי, אשר עלה לאחרונה לכותרות בעקבות 11 תלונות שהוגשו נגדו בגין ביצוע עבירות מין לכאורה, המשיך לרגש את עוקביו ברשת החברתית זאת בשל המילים החמות שכתב לכבוד יום הולדתה של בתו מיליאן טל. 

(צילום: elad.levi.official@)

"אני אוהב אותך כל כך. אבקש רק שאזכה להיות לצידך ולמענך תמיד לאורך כל הדרך ואתן לך כל מה שתבקשי. אני מודה לאלוהים שבתקופה הזו את קטנה מכדי להבין כל מה שקרה פה ובעזרת ה' תגדלי לתקופה טובה יותר", כך כתב לוי. 
 



לוי פרסם סטורי נוסף ברשת החברתית "אינסטגרם" הכולל תמונה משותפת שלו עם בתו הקטנה. לצד התמונה, כתב לוי: "רק את ואני יודעים מה התמונה הזו מספרת. לפעמים את אומרת דברים שאני בטוח שאת יודעת משהו שאנחנו לא נדע אף פעם, בן פורת יוסף. גאונה קטנה שלי, נשלחת אליי בהשגחה פרטית, אין משהו שאני לא אעשה בשביל להיות לצידך תמיד מלאכית שלי, יום הולדת שמח חיים שלי. אבא פה מאחורייך".


(צילום: elad.levi.official@)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה